Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må en ta en og en oppdatering? Eller om jeg oppdatere neste gang så kommer jeg til siste oppdatering?

Jeg forstår ikke hvorfor jeg er på så lav build, når jeg oppdaterte for ca 1-1,5uker siden.

Det har vel ikke vært så mange oppdateringer siden det?

 

Hva var forrige build på den du har nå @Moskus

Lenke til kommentar

God Fredag

Jeg har foreløpig kun W10 på en "reserve" telfon, en NL735, har build 10536 (gidder ikke gå tilbake til 8.1 for å få siste build) - min største issue med W10 i de to siste builds er at selv om jeg har satt at kamera bilder skal auto uploades til Onedrive, så skjer ikke det.

Er det slik hos dere andre også ?  eller er det jeg som har gått glipp av en skjult setting (jeg har selvfølgelig satt camera upload til on i setting i Onedrive).

Noen som har lignende erfaring ?

Lenke til kommentar

Jeg tilbakestilte min NL735 til 8.1 (via Microsoft Device Recovery Tool) og innstallerte siste build igår. Etter innstalasjon valgte jeg "start på nytt", dvs jeg hentet ikke ned noen back-up av telefonen.  

Telefonen lå ubrukt i bilen - alle bakgrunnsapper skrudd av unntatt telefon - mailsync på 1 pr dag - batteriet spist opp på mindre enn 24 timer.......

Helt klart et batteri-problem!  (det var det forsåvidt på build 10536 også, men ikke så galt som på 10549).

NL735 er en telefon i mellomskiktet, men den har bra batteri - min datter har en som lett varer 3 dager med teksting og Viber og en god del ringing.

Lenke til kommentar

Ser det er flere som sliter med siste oppdatering, spesielt batteriet.

Noe frys er det og.

http://forums.windowscentral.com/windows-10-mobile-insider-preview/388718-how-your-battery-life-w10m-build-10549-a.html

 

Alle her inne har ikke slike problemer?

Nei.

Om noe har batteritiden blitt bedre for meg enn med forrige build. I tillegg er den mer stabil, i det hele tatt mindre bugs.

 

Godt fornøyd så langt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...