Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt en hard restart nå så får se.

Fikk nytt simkort igår og sms app fungerer ikke(usikker på om det har noe med en blanding av android apper?). Så får se om sms fungere etter restore, og så legge inn på ny med android apps.

Jeg testet ikke sms app, kun ringe og det fungerte. Har hatt noe tvilling kort, så det kan ha blandet seg???

 

Merkelig er det ihvertfall, for sms app vil ikke starte en gang....

 

Hard Restore nå så får sjekke etterpå :-)

 

 

Edit

Greit å leke seg med en "billig" telefon, og lærer det meste før den dyre (950XL) kommer i hus.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene?

Det meste av andre apps går.

Forsøkt en soft reset? Hvilken mobil forresten?
Har en Lumia 930 nå.

Har nettopp(igår) satt opp W10 på mobilen.

Kan muligens holde å starte mobilen på nytt. Evt. soft reset. Hold på power og volum ned samtidig til det vibrerer. Ca 10-15 sekunder

Ok, skal teste.

Jeg mister ikke noe på mobilen? Apps, innstillinger, bilder?

Soft reset er helt safe, egentlig bare ut- og innkobling av batteri med knappene.

Hard reset derimot sletter alt. Husk sikkerhetskopi først, bilder til pc eller ondrive. Latterlig enkelt med nytt oppsett, evnt. inn på ny mobil. Bare å logge inn med e-post og alt kommer på plass igjen. Kontakter, apper og innstillinger ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det en oversikt over hvilke universal apps som finnes, og som da vil bli tilgjengelig på win 10 mobile?

 

Eneste jeg savner på software-siden , er spill. Bruker egentlig bare min ipad mini til spilling, og det gjør sønnen min også. Vil det bli bedre apptilgang med Project astoria, eller er det bare MULIGHET for bedre apptilgang gjennom astoria?

Lenke til kommentar

@Xaphoon

Takker for info!

 

Det var jammen meg enkelt ja, fikk en bedre mobil og. Men de 21programene vil ikke la seg oppdatere. MEN mobilen fungere som bare det!

 

BTW

Jeg fikk til å innstallere andre android apps, og disse fikk jeg til(som jeg testet):

-tvguidepaid

-viaegencia

-logitech.harmonylink

-netatmo

-bancosabadell

-filmweb

-no.finn.android

-lydbokapp

-no.posten.sporing.controller

-prisjakt

-handelsbanken

 

Virket ikke:

-Snapchat

-ztory

-sonos

-samsung level

-trackchecher

 

 

Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer...

 

EDIT

Dette var testet med en Samsung galaxy nettbrett(tok mine apk`s), og ikke min mobil(da den er enda på service), så blir kanskje bedre med mobilen?

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer...

 

Fint at du kom videre ? Er du forresten på wifi? Er ikke alle apper som blir oppdatert på mobilnett.

Ang. Garmin/gps Har to Garmindingser liggende i en skuff...

Bruker bare denne nå;

HERE Drive+ for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=31bbc68c-503e-4561-8d85-a294d54df06f

Lenke til kommentar

 

Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer...

Fint at du kom videre Er du forresten på wifi? Er ikke alle apper som blir oppdatert på mobilnett.

Ang. Garmin/gps Har to Garmindingser liggende i en skuff...

Bruker bare denne nå;

HERE Drive+ for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=31bbc68c-503e-4561-8d85-a294d54df06f

 

Det er garmin trenings app`er - Garmin Connect jeg tenkte på :-)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.garmin.android.apps.connectmobile

 

Det er to kart ja, den Here+ og Windows maps, vet ikke hva som er best. Jeg trenger mest kart for Spania, og generelt i utlandet.

Lenke til kommentar

Innstallerte et par apps ifra android, og noen fungerte som filmweb(kino), handelsbanken og finn.no(denne kommer opp med advarsel med google services, men kommer videre og kan vel gjøre alt).

filmweb kan du laste ned som wp-app på storen.

 

Jeg brukte HERE Maps i spania. Lastet ned hele kartet for landet og brukte det en del ved behov.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Garmin er jeg usikker, fungere ikke, men kommer langt inn i programet før det låser seg, må teste litt mer...

Fint at du kom videre Er du forresten på wifi? Er ikke alle apper som blir oppdatert på mobilnett.

Ang. Garmin/gps Har to Garmindingser liggende i en skuff...

Bruker bare denne nå;

HERE Drive+ for Windows Phone http://www.windowsphone.com/s?appid=31bbc68c-503e-4561-8d85-a294d54df06f

 

Kommer ikke til å slutte å bruke Garmin pga. WP/WM. Den er nr.1 gadget for syklister så hvis dette ikke blir støttet på WP vil de slite med dem. Det samme med Strava, må komme til plattformen.

Har nå en Garmin 510 og kommer til å oppgradere til en 520 samt kjøpe en Garmin sportsklokke for annet enn sykkeltrening.

 

Tidligere synket jeg alltid øktene trådløst og automatisk med telefonen via garmin connect som også sørget for sync mot strava. Nå må jeg gjøre dette manuelt via kabel og PC.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Arg, irriterende at Snapchat ikke klarer å logge inn..

Noen som kjører Casper hvor kameraet fungerer? Har Lumia 640, men får ikke sendt snaps med bilde..

Har noen fått Spotify apk til å fungere normalt? Min mister nettilgang like etter appen starter.  Non-beta-versjon ser ut til å fungere litt bedre hvert fall.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Når jeg tester Spotify, så greier jeg ikke å loegge inn en gang...

Skal teste flere apps når jeg får min SGN4 mobil tilbake.

 

Garmin plager og meg, den burde WP hatt inne i sin store!

 

Edit

Det var snapchat jeg mente,og ikke Spotify.

Spotify fungere greit.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...