ray001 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er en del app som ikke er å få tak på Windows store, som jeg ønsker på mobilen min(som jeg har på android). Men løsningen er kanskje som jeg la inn i innlegg 308(ca 12 innlegg opp). Hvor er det best å finne slike apk`er for android, slik at jeg kan få lagt de inn på min Windows mobil? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ser ut som kamera på 950/XL er "better than better" ?? 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nice mobil. Den blir nok kjøpt ja :-) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det kommet noen dato for når vi kan kjøpe 950xl i Norge? Ryktes også at den kan kjøpes bundlet med continuum docken, stemmer dette? Skal definitivt ha XL og dokk!!!) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har tenkt å ha en skjerm, mus og tastatur stånde på skrivepulten min som jeg kan koble docken og telefonen min til. Men har også noen høytalere stående på pulten. Hvordan får jeg lyden til de?:/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har tenkt å ha en skjerm, mus og tastatur stånde på skrivepulten min som jeg kan koble docken og telefonen min til. Men har også noen høytalere stående på pulten. Hvordan får jeg lyden til de?:/ Bruker hodetelefonutgangen som alltid før? 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Men sender ikke telefonen all lyd også gjnnom hdmien til dokken? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Men sender ikke telefonen all lyd også gjnnom hdmien til dokken?Det kan være, men det vites jo foreløpig ikke. Jeg vil uansett tro at HP-output vil fungere uansett. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Men sender ikke telefonen all lyd også gjnnom hdmien til dokken?Det kan være, men det vites jo foreløpig ikke. Jeg vil uansett tro at HP-output vil fungere uansett. Ja, får vente å se. Hadde håpet på en lydutgang på dokkingstasjonen. Siden både lys og bilde sendes til skjermen gjennom hdmi, er det noen skjermer med hodetelefonutgang på, så jeg kan koble høyttalerne bakpå skjermen i stedet? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Forsøkt en soft reset? Hvilken mobil forresten? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Forsøkt en soft reset? Hvilken mobil forresten?Har en Lumia 930 nå.Har nettopp(igår) satt opp W10 på mobilen. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Vurderer igjen å hoppe tilbake til Windows Phone, men har det blitt noen oppdateringer av appene Instagram, Facebook og Messenger siste halvår? Vil Lumia 830/930 få full W10M? Er Word Flow på norsk tilgjengelig igjen, kan ikke fatte at det ble tatt bort i utgangspunktet. Endret 10. oktober 2015 av cybervision_ Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vurderer igjen å hoppe tilbake til Windows Phone, men har det blitt noen oppdateringer av appene Instagram, Facebook og Messenger siste halvår? Vil Lumia 830/930 få full W10M? Er Word Flow på norsk tilgjengelig igjen, kan ikke fatte at det ble tatt bort i utgangspunktet. Er visst på gang til W10 (universelle apper) @windowscentral New universal apps coming to Windows 10 from Facebook, Uber, and more http://t.co/fW6hGYqvnz http://t.co/4ZWpKsTsrR https://twitter.com/windowscentral/status/651401309958987776 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Forsøkt en soft reset? Hvilken mobil forresten?Har en Lumia 930 nå.Har nettopp(igår) satt opp W10 på mobilen. Kan muligens holde å starte mobilen på nytt. Evt. soft reset. Hold på power og volum ned samtidig til det vibrerer. Ca 10-15 sekunder Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vurderer igjen å hoppe tilbake til Windows Phone, men har det blitt noen oppdateringer av appene Instagram, Facebook og Messenger siste halvår? Vil Lumia 830/930 få full W10M? Er Word Flow på norsk tilgjengelig igjen, kan ikke fatte at det ble tatt bort i utgangspunktet. Er visst på gang til W10 (universelle apper) @windowscentral New universal apps coming to Windows 10 from Facebook, Uber, and more http://t.co/fW6hGYqvnz http://t.co/4ZWpKsTsrR https://twitter.com/windowscentral/status/651401309958987776 Men spørsmålene er jo som vanlig med WP: Kommer de nå, eller i 2017? Og når de kommer blir de da oppdatert videre eller blir det som vanlig oppdateringer hver gang direktøren i MS fyller runde tall. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Forsøkt en soft reset? Hvilken mobil forresten?Har en Lumia 930 nå.Har nettopp(igår) satt opp W10 på mobilen. Kan muligens holde å starte mobilen på nytt. Evt. soft reset. Hold på power og volum ned samtidig til det vibrerer. Ca 10-15 sekunder Ok, skal teste. Jeg mister ikke noe på mobilen? Apps, innstillinger, bilder? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ser virkelig fram til å få lumia 950xl i hus. Skal også bestille meg ett brunt eller svart bakdeksel i skinn!! Gleder meg også til å teste dockinga :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hvorfor får jeg ikke oppdatert disse appene? Det meste av andre apps går. Det må være bugs. Jeg har også hatt problemer med applikasjoner som ikke vil la seg oppdatere. Windows 10 preview kan fortsatt være en frustrerende opplevelse å bruke på hverdagsmobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå