Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

Er sykt spent på designet på de nye telefonene, synes de ser kjedelig ut på de bildene som er kommet. Har elsket designet på både 920, 1520 og 930.

Bling bling... Det er Apple-fansens sin greie...

Hverken 920, 1520 eller 930 har vært blingbling-telefoner, men har fortsatt hatt nydelig design, så denne kommentaren syns jeg er temmelig unødvendig. Telefoner kan være flotte uten å være "bling-bling"

 

 

DU skriver at de kommende telefonene er kjedelige, jeg svarer at bling bling er Apple sin ting.

Skal du ha bling bling telefon, så kjøper du iPhone.

Nokia og Microsoft telefoner er ikke bling bling og jeg håper de fortsetter i det samme sporet. DU ønsker at de sporer vekk fra kommende design.

 

Om du synes at om noen er imot hva du mener, er unødvendige kommentarer, så er et diskusjonsforum ikke rette plassen for deg.

Lag heller en blogg der du kan fjerne kommentarer som du synes er unødvendige.

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Greia er, dette er vel heller ikke en tråd for å bashe konkurenter er det vel?

Noen er vel bare mer hårsåre enn andre og klarer ikke å gjenkjenne en spøk når de ser en.

 

edit: Og jeg ser ikke på Apple som en konkurrent. De er mer som en 'pusher' for meg.

 

Hårsåre eller bare totalt unødig vissvass?  :) Noen klarer jo nesten ikke å fulføre en setning uten å slenge dritt om en eller annen aktør.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er sykt spent på designet på de nye telefonene, synes de ser kjedelig ut på de bildene som er kommet. Har elsket designet på både 920, 1520 og 930.

Bling bling... Det er Apple-fansens sin greie...
Hverken 920, 1520 eller 930 har vært blingbling-telefoner, men har fortsatt hatt nydelig design, så denne kommentaren syns jeg er temmelig unødvendig. Telefoner kan være flotte uten å være "bling-bling"

DU skriver at de kommende telefonene er kjedelige, jeg svarer at bling bling er Apple sin ting.

Skal du ha bling bling telefon, så kjøper du iPhone.

Nokia og Microsoft telefoner er ikke bling bling og jeg håper de fortsetter i det samme sporet. DU ønsker at de sporer vekk fra kommende design.

 

Om du synes at om noen er imot hva du mener, er unødvendige kommentarer, så er et diskusjonsforum ikke rette plassen for deg.

Lag heller en blogg der du kan fjerne kommentarer som du synes er unødvendige.

Haha, dette var underholdene, har du mere på lur?

Lenke til kommentar

Var hos Microsoft Norge i går i forbindelse med jobb og ble vist litt nyheter som gjorde meg jævlig positiv til Windows Phone i fremtida. Continuum virket helt fantastisk og til tross for små bugs fungerte det til de grader. Ser mange muligheter med opplegget og tror det kan bli utrolig bra. Har personlig ikke prøvd Windows 10 på mobil før da, og ble overrasket over hvor likt de har fått f.eks innstillinger-appen og lignende "universale"-apps, som de kaller det. Virket rett og slett utrolig gjennomført. Karen vi snakket med fortalte også at Microsofts neste Lumia telefon var rett rundt hjørnet. "Veldig snart - ikke iPhone-snart, men snarere enn dere tror" var omtrent det vi ble fortalt. Snart dukker vel Snapchat opp også, og plutselig var telefoner med Windows aktuelt for folk flest igjen..

Lenke til kommentar

Var hos Microsoft Norge i går i forbindelse med jobb og ble vist litt nyheter som gjorde meg jævlig positiv til Windows Phone i fremtida. Continuum virket helt fantastisk og til tross for små bugs fungerte det til de grader. Ser mange muligheter med opplegget og tror det kan bli utrolig bra. Har personlig ikke prøvd Windows 10 på mobil før da, og ble overrasket over hvor likt de har fått f.eks innstillinger-appen og lignende "universale"-apps, som de kaller det. Virket rett og slett utrolig gjennomført. Karen vi snakket med fortalte også at Microsofts neste Lumia telefon var rett rundt hjørnet. "Veldig snart - ikke iPhone-snart, men snarere enn dere tror" var omtrent det vi ble fortalt. Snart dukker vel Snapchat opp også, og plutselig var telefoner med Windows aktuelt for folk flest igjen..

Det er snakk om Lumia 950 og 950 XL som kommer senere i år. Det er disse jeg venter på.

Lenke til kommentar

Vurdere å gå over til Windows Mobile. Spesielt Lumia 950XL ser veldig bra ut. 

Det Jeg lurer på er hva med apper, hvordan er de jeg ønsker å bruke iforhold android? Har hatt Android de siste årene (Samsung Galaxy S2,3,4 og Note 3 og 4.

 

Mine apper idag som jeg ønsker tilsvarende på W10

Som 
office, der er nok Windows mye bedre? 
Pdf
Keep, der er vel One Note ?
 
Tesla mobil app
Lade Nå
Ladestasjoner 
 
Politikontroller
SMS banking 
 
Chrome 
Google disk 
Google maps
Google earth 
 
Sygic
Maps.me
 
PayPal 
Paysafe 
Srbank
Handelsbanken 
Bank id
Altinn
 
Via agencia 
Sas
Norwegian 
 
Posten
TrackChecker 
 
Breakspeed predator 
 
Remote apps
Teamviewer 
 
Synology apps
Smart Voice / lydopptak 
Nights Keeper
Backup av sms og telefon liste
Automatisk telefon opptak ved samtale 
 
Ztory 
Lydbok
 
Garmin 
 
Blitz Brigade
Minecraft
Sjakk
Altibox  / Lyse
Lexmark Print
 
Popcorn Time
Sonos
Plex
Ezcast 
Netflix 
PS4
Movielicious
Tubemate
 
Harmony Logitech control 
Denon
Gopro
 
Vær app
 
Noen som har erfaring med noen av disse eller tilsvarende?
Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

Vurdere å gå over til Windows Mobile. Spesielt Lumia 950XL ser veldig bra ut. 

Det Jeg lurer på er hva med apper, hvordan er de jeg ønsker å bruke iforhold android? Har hatt Android de siste årene (Samsung Galaxy S2,3,4 og Note 3 og 4.

 

Mine apper idag som jeg ønsker tilsvarende på W10

Som 
office, der er nok Windows mye bedre? 
Pdf
Keep, der er vel One Note ?
 
Tesla mobil app
Lade Nå
Ladestasjoner 
 
Politikontroller
SMS banking 
 
Chrome 
Google disk 
Google maps
Google earth 
 
Sygic
Maps.me
 
PayPal 
Paysafe 
Srbank
Handelsbanken 
Bank id
Altinn
 
Via agencia 
Sas
Norwegian 
 
Posten
TrackChecker 
 
Breakspeed predator 
 
Remote apps
Teamviewer 
 
Synology apps
Smart Voice / lydopptak 
Nights Keeper
Backup av sms og telefon liste
Automatisk telefon opptak ved samtale 
 
Ztory 
Lydbok
 
Garmin 
 
Blitz Brigade
Minecraft
Sjakk
Altibox  / Lyse
Lexmark Print
 
Popcorn Time
Sonos
Plex
Ezcast 
Netflix 
PS4
Movielicious
Tubemate
 
Harmony Logitech control 
Denon
Gopro
 
Vær app
 
Noen som har erfaring med noen av disse eller tilsvarende?

 

 

Ting jeg kommer på i farta:

 

Google Maps

Adobe Reader

MSN Vær

Posten

Paypal

SMS og backup er basert på din bruker.

TeamViewer

Tror ikke den har Chrome, men Edge til Windows 10 fungerer så langt utmerket. 

Sparebank 1 mobilbank

OneNote

SAS

Tror Minecraft har en mobilversjon.

Altinn

Lenke til kommentar

Oversikt ladestasjoner finner du, og samme med app til Tesla.

BankID går fint , både på mobil og vanlig . De bruker ikke Java lenger.

 

https://www.microsoft.com/nb-no/store/apps/windows-phone

Du kan søke igjennom alle apps i nettleser på maskinen din og sjekke om det du vil ha finnes .

 

Kan logge deg på der og sende rett til mobilen slik som på android, er irriterende Apple ikke støtter dette

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Ser de fleste apper er tilgjengelige ja, men mangler kanskje et par stk?

Ztory

Lydbok - Android app som jeg har lydbøker på til guttungen. Er nesten et must, men det er vel tilsvarende?

 

Popcorn Time - Sier seg selv denne er kjekk å ha?

 

Smart Voice / lydopptak - Kunne ta opp samtaler er av og til viktig, men det er vel tilsvarende på W10 og?

 

Politikontroller - Kjekk Android app som forteller om kontrollere rundt deg.

 

Reiser en del, så disse er og veldig kjekke:

Via agencia

Sas

Norwegian

 

Får en del post, da er det greit med app som kontrollerer posten :

Posten

TrackChecker

 

Denne liker jeg, da backup av sms er også viktig:

Backup av sms og telefon liste

 

Automatisk telefon opptak ved samtale

 

Er det noe lignende denne? Alla chrome cast?

Ezcast

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...