Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Porte android-apps til Windows mobile? Kjekt det, men høres så half-assed ut.. Vil ha skikkelige windows(mobile)-apps til telefonen min, ikke androidapps...

 

Android-applikasjonene er noe av det beste som er. Utviklere brukere mye mer tid på applikasjonene til Android og Iphone, så jeg skjønner godt at Microsoft vil ha som mål å gjøre dette enkelt for alle.

Lenke til kommentar

Godt poeng du har der !:)

 

For min egen del så håper jeg det resulterer i mere spill, samt flere av norske kvalitetsapps, og snapchat! Irriterer meg faktisk grønnt at jeg ikke har snapchat, for jeg har så mye syke kompiser som brukte å sende meg snaps av all galskapen de gjorde ?

Lenke til kommentar

 

Porte android-apps til Windows mobile? Kjekt det, men høres så half-assed ut.. Vil ha skikkelige windows(mobile)-apps til telefonen min, ikke androidapps...

 

Android-applikasjonene er noe av det beste som er. Utviklere brukere mye mer tid på applikasjonene til Android og Iphone, så jeg skjønner godt at Microsoft vil ha som mål å gjøre dette enkelt for alle.

 

Dokumentasjon på dette?

Lenke til kommentar

 

 

Porte android-apps til Windows mobile? Kjekt det, men høres så half-assed ut.. Vil ha skikkelige windows(mobile)-apps til telefonen min, ikke androidapps...

 

Android-applikasjonene er noe av det beste som er. Utviklere brukere mye mer tid på applikasjonene til Android og Iphone, så jeg skjønner godt at Microsoft vil ha som mål å gjøre dette enkelt for alle.

 

Dokumentasjon på dette?

 

 

Trenger man dokumentasjon på det? Bare se hvor mange applikasjoner som lanseres på Iphone og Android som aldri ser dagens lys på Windows Phone. Det andre er at applikasjonene til de andre operativsystemene ofte har flere funksjoner, men du må nesten ha prøvd Iphone/Android for å oppleve det selv.

Lenke til kommentar

Det er mulig at setningen din kan misforstås

"Android-applikasjonene er noe av det beste som er. Utviklere brukere mye mer tid på applikasjonene til Android og Iphone"

 

Jeg ser ikke helt at applikasjoner til android skal være bedre kvalitetssikret enn en applikasjoner til iOS og at utvikleren bruker mer tid på god jobb med app til android enn til iOS. Eller var det ikke ment slik?

I såfall ville det vært interessant å lese noe dokumentasjon på at dette faktisk er tilfelle.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Trenger man dokumentasjon på det? Bare se hvor mange applikasjoner som lanseres på Iphone og Android som aldri ser dagens lys på Windows Phone. Det andre er at applikasjonene til de andre operativsystemene ofte har flere funksjoner, men du må nesten ha prøvd Iphone/Android for å oppleve det selv.

Det er en påstand fra din side, så før du uttaler det som opplest og vedtatt, så ja, da trengs det dokumentasjon. De aller, aller fleste her har brukt både Android og iPhone.

 

Men det er flere måter å tolke ditt utsagn på:

1. Du mener det totalt antall utviklingstimer. Dette er i så fall et mål uten mening, da det egentlig bare viser hvilken "app store" som er størst. Det vet vi jo fra før.

 

eller

 

2. Du mener antall gjennomsnittlig utviklingstimer pr app er høyere på Android/iPhone enn Windows Phone.

Det vet jeg ikke om er tilfelle. Men er det i det hele tatt et godt mål?

 

Jeg skrev en app 100% fungerende app til Windows Phone for å styre hjemmeautomasjonen min med på under 3 timer. Jeg ble overrasket over hvor enkelt det var, og normalt er det jo en fordel å holde utviklingskostnadene nede.

 

Det har aldri vært en unnskyldning å ikke ha en app til Windows Phone fordi det er en vanskelig plattform å utvikle til. Det har alltid kun handlet om vilje. Jeg håper som Microsoft sannsynligvis gjør: At det å kjøre Android-apper på Windows gir flere brukere, som igjen vil kunne gi flere "native" apper til plattformen. Det sammen med utviklingsverktøyene Microsoft har for multiplattform-programmering gjør at det ikke burde være programmererne det står på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har noe innspill på om man bør velge 640 eller XL? Er vant til under 5" mobiler men den store XL skjermen frister men usikker på om det blir et fjas å ha med seg i lommer på sykkelskjorta og annet.

Jeg vil anbefale 640XL på det sterkeste. Godt kamera, god skjerm, bra batteritid osv. Har hatt Sony Xperia Z1 og 640xl koster en tredjedel av en ny z3 f.eks. men er nesten like god. Veldig fornøyd...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Er sykt spent på designet på de nye telefonene, synes de ser kjedelig ut på de bildene som er kommet. Har elsket designet på både 920, 1520 og 930.

 

Bling bling... Det er Apple-fansens sin greie...

Lenke til kommentar

 

 

Er sykt spent på designet på de nye telefonene, synes de ser kjedelig ut på de bildene som er kommet. Har elsket designet på både 920, 1520 og 930.

Bling bling... Det er Apple-fansens sin greie...

Hverken 920, 1520 eller 930 har vært blingbling-telefoner, men har fortsatt hatt nydelig design, så denne kommentaren syns jeg er temmelig unødvendig. Telefoner kan være flotte uten å være "bling-bling"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...