Joachim_F Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Subnautica bytter zombiene ut med monsterfisk.SNIKTITT: Subnautica Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Dette spillet støtter DK2, så da blir det kjøp på meg! Får mitt eksemplar av DK2 av UPS i dag, så det blir awesome! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Håper det får støtte for oculus rift! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg hater svømmebanene i så og si alle spill.. Står over. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ja, da blir den kjøpt da :-) Konseptet minner forsåvidt litt om far sky, bare mer spennende.. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vil ikke kalle dette ett overlevelses-spill men heller eventyr/utforskings-spill. Har fulgt med på dette en stund da jeg synes dette er et veildig interressant konsept. Men akkuratt nå er det ikke så veldig mye å gjøre. Det er få vesner og animasjonene er for alt statiske. Anbefaler de som ikke har kjøpt det enda å vente litt. Siden det er slettes ikke mye å gjøre nå i den tidlige fasen av utviklingen. Endret 27. januar 2015 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå