AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei! Har nylig fått ny type, han er 17 og jeg er 18. Jeg har hatt sex med en del gutter (mange) og dette vet han, og han er selv jomfru. Nå har vi vært sammen i ca 2 måneder, sover sammen ofte, men rører ikke hverandre engang. venner sier jeg må make the first move, men jeg tør ikke fordi jeg er redd han føler seg presset og blir med på det fordi han ikke tør å si nei.. Vi har snakket om det, han sier det er greit at eg har hatt mange, men syns det er kjipt at han selv er jomfru fordi han er redd for å være dårlig.. hva skal jeg gjøre? vente til han tar initiativ? han er egentlig veldig sjenert og tilbaketrukken, så er redd for at han aldri kommer til å tørre.. Anonymous poster hash: 4bd30...c4a Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Høres ut som dere utsetter noe som bare blir dyttet forran dere. Han blir ikke bedre av å vente, du får senke presset ved å si at dere skal øve, og ja du må ta tak i ting, for han vet iallefall ikke hvordan. 4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Er han normal så vet han jo den generelle ideen, det er ikke rakettvitenskap. Hvis du har vært i sexuelle forhold tidligere kjenner du til hvordan man får en mann hard, hvis første forsøk ikke går kan du prøve igjen neste kveld. Når han er hard putter du på en kondom, hvis du ikke vet hvordan man gjør det får du dere begge testet for kjønnssykdommer før dere fortsetter, at du går på p-piller eller tilsvarende er ikke tilstrekkelig og du som den erfarene part er ansvarlig her. Så er det bare for deg å klatre opp på han og ta styringa ved å ri han, nå er han ikke jomfru lengre bare veldig uerfaren. Hvis han kommer fort eller blir slapp avbryter dere bare og prøver igjen neste kveld. Etter hvert som han er komfortabelt med dette starter dere å utforske alt dere måtte ønske, og bygger opp erfaring i prosessen, det vil ta tid men det må du akseptere hvis du ønsker deg den gutten. Forøvrig høres det litt rart ut at han ikke rører deg i det hele tatt, vurdert å sove toppløs eller helt naken? Kansje litt vanskligere å holde henda vekk hvis han har godsakene til visning forran seg. Se på det positive at du som kvinne er immun mot voldtektsanklager hvis du skulle ta initativ og han ikke ønsker det, værste som kan skje er at forholdet blir brutt men var forholdet verdt så mye hvis han ikke ønsket deg også seksuelt? Som mann i dag er sex en av de største risikosportene med hvordan samfunnet favoriserer kvinner i voldtektsaker, for en jomfru vil det nok være enda skumlere å lese tegnene på om en kvinne er villig eller ikke. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Først og fremst, kan det være noen fysisk grunn til at han er tilbaketrukken? Er det noe galt med utstyret hans, er han usikker på sin egen kropp el.? De fleste vet jo at første turen som regel er klein og dritt uansett, og at man bare må få det overstått, men dersom han har komplekser for et eller annet kan det nok være vanskeligere å bare hoppe i det. Mest sannsynlig er det ikke noe fysisk galt med han, men prestasjonsforventinger som skremmer han. Jeg kan forstå at det fra hans ståsted kan virke som du er en slags sexgudinne. Men la oss være reelle her, selv om du har vært litt rundt vil jeg påstå at du er like clueless som han. I en alder av 18 år vet man ikke hva man driver med og man prøver seg fram og finner ut av ting sammen. Det er det som er så kult når man er ungdomskjærester. Så jeg ville tatt den approachen og sagt at dere har begge mye å utforske, du vil gjøre det med han osv. Hva gjelder initiativstakningen, så Ikke hopp oppå han og begynn å tørrjukke liksom. La han utforske deg i sitt tempo, ligg nakne sammen og ta på hverandre. Anonymous poster hash: c2738...1a0 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 sett deg oppå han, ri og fake en orgasme. bygg litt selvtillit i fyren. go for it, du kan ikke vente forever. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Mens dere ligger og koser, begynn å ta ned på buksa hans og gjør han kåt. Så begynn og runke og/eller suge han til han kommer. Han kommer virkelig til å like det. Neste gang kan dere gå litt videre 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Først og fremst må du vel begynne å ta på han. Noe annet er jo veldig rart selv om han er jomfru.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå