Sementblander Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 I det siste har jeg opplevd at det kjennes ut som jeg har et rusk på øyet helt ut mot øyekroken på undersiden omtrent, har sjekket flere ganger, skylt med vann, men fremdeles kjennes det ut som det er noe der enda jeg ikke kan se noe.Normalt/ unormalt? Noe en bør få undersøkt? Er mest bare litt ubehag og irritasjon. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Dra opp og sjekk om det er en hvit prikk der. føles det kun som rusk eller føles det som om du må tørke øyekroken hele tiden / vått? Det mest vanlige er det man kaller sti .. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det kan være et hårstrå fra øyevippen som har lagt seg feil. Har hatt det selv noen ganger. Prøv å lyse med lommelykt mens du ser i speilet. Og det er ikke sikkert det er der du syns du kjenner at det er. 1 Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Om dette har vart mer enn 2 dager må du få det sjekket 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Kan jo også være noe annet. Om det er et "rusk" som du på en måte legger merke til når du ser feks fremover men som forsvinner når du prøver å fokusere på dette så kan det rett og slett være "floaters" : http://www.webmd.com/eye-health/benign-eye-floaters Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Har sjekket flere ganger med lys og speil, ser ingen ting, føles bare som det er noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå