DududaTheBigBang Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Kan være lurt ja. Gå over alt fra A til Å Da har jeg sjekket alle mulige tilkoblinger og ingen av de var løs eller virket som om det var en feilkobling. Da kan det være hovedkort / skjermkort / CPU eller PSU, med tanke på at alle de tingene er helt nye unntatt psu så må jeg nesten satse på psu... Endret 26. januar 2015 av DududaTheBigBang Lenke til kommentar
DududaTheBigBang Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 En ting til som forundrer meg er at jeg sålangt bare har opplevd random shutdowns i spilling. aldri i windows. Kanskje dette likevel tyder på at noe er feil med skjermkort ? mvh Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Slå av automatisk power on i bios ved "loss og power". Så slår du av automatisk restart ved bluesceen. Frem provosere en feil igjen. Hva skjer da? Syns ikke du bare skal dra å handle psu. Er det denne du har http://www.club-3d.com/index.php/products/reader.en/product/csp-x1000cb.html Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 PSU.. Jeg gjetter på at PSU ikke er helt god og tåler langt mindre enn det skal. Hvis du har et voltmeter kan du måle spenningen ut fra PSU for å se om den går ned under bruk. Hadde en maskin som oppførte seg på samme måten, da jeg målte spenningen så jeg at både 5V og 12V sank langt under det det skulle være. Forresten, har du fortsatt det gamle skjermkortet? Prøv å bruke det en stund i stedet for. Ideelt sett bør du måle om det nye skjermkortet trekker mer strøm enn det gamle. Forresten forresten. Det finnes jo programmer som kan lese ut spenning fra hovedkort, hvis du ikke har voltmeter tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå