Gå til innhold

Trenger sårt kjapt hjelp til valg av ny bærbar.....

Thlian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du Multicom har bedre spill maskiner enn Dell?

Jeg har ikke ment noe som helst, men jeg trenger en maskin på 3 dager..... Og Dell er kun på bestilling og den blir ikke skrudd sammen i Norge. Har heller ikke sett at Dell har noen relativt "tynne" maskiner som også kan brukes til spill og tung datagrafikk.

Lenke til kommentar

Men ifølge tester er 965M i snitt nesten 40% tregere enn 970M

Er det jeg som tolker det feil? Eller er det fordi batterikapasiteten er desto bedre?

du tolker ikke feil nei... Men tror du mener 870M... 970m er ikke i noen av PCene du har nevnt...

Edit: ifølge denne http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-965M-vs-GeForce-GTX-870M sammenligningen er 870M så vidt raskere en 965M... Men de er nesten helt like...

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar

Men ville fortsatt tatt den øverste, den med 965M... Den har større SSD, litt raskere prosessor og fingerprint (ikke så viktig, men litt gøy og kult :p)

Edit: den har også bedre kamera + mer... Tror ikke at det er ca 40% dårligere ytelse på 965m enn 870M... Totalt tror jeg du vill få en bedre opplevelse og ytelse på den med 965M (den øverste).

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar

Men ifølge tester er 965M i snitt nesten 40% tregere enn 970M

Er det jeg som tolker det feil? Eller er det fordi batterikapasiteten er desto bedre?

du tolker ikke feil nei... Men tror du mener 870M... 970m er ikke i noen av PCene du har nevnt...

Edit: ifølge denne http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-965M-vs-GeForce-GTX-870M sammenligningen er 870M så vidt raskere en 965M... Men de er nesten helt like...

Nei, jeg har ikke linket til noen med 970M, men 651 kommer i maange alternativer, og det er snakk en forskjell på 900,- for å gå opp til samme maskin bare med 970M kortet. Spørsmålet om det er verdt tillegget?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei, jeg har bare erfaring med IBM PSII A21, Compaq, Acer bærbare, Fujitsy Siemens og Dell og noen andre. Jeg kjøpte min Dell stasjonære sommeren 2014. Den har en 300 Gb flash disk, 3 Tb harddisker, 32 Gb minne.

Jeg betalte kroner 16 000 for den maskinen + en dell farge laser skriver, berøringsflate, 24 tommers berøringsskjerm, Office 2013, video kamera

Jeg er ikke imponert over hva du får for omtrent samme pris i slutten av januar 2015 selv om det er en bærbar 2 Kg maskin du er ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ingen som er villige til å komme med innskudd?

Mener du at vi skal være med å subsidiere maskinen din eller mener du innspill? :roll:

Lenke til kommentar

Ingen som er villige til å komme med innskudd?

Mener du at vi skal være med å subsidiere maskinen din eller mener du innspill? :roll:

Det var det vel helst innspill, subsidiering kommer vel ikke løpende, tviler på forumet driver veldedighet ;)

Synes Alienware maskinene ser bra ut, men med tykkelsen så kan jeg ikke ha større enn 13" fra dem, men skjermkortet er ikke større enn 860M og det skrives ikke om det er Kepler eller Maxwell i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...