Kvikkfort Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Blir det for ensformig og kjedelig? Og hva kan man eventuelt kombinere med om man går for det? Jeg tenker da på hverdag og til fest. Endret 25. januar 2015 av Kvikkfort Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Kan fort bli for liten kontrast mellom topp og bunn, men vanskelig å si helt sikkert uten bile. Bankers er grå bukser til marine blå jakke. 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg tenker også at det blir litt traust og ensformig uten en kontrast. I tillegg til grått som Dag sier så er chinos i jordtoner alltid et ganske sikkert og bra valg spør du meg. Lyse jeans fungerer også. 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Synes grå bukse til marineblå blazer blir veldig kjedelig. Veldig glad i beige, khaki og mørkebrun til blå blazer. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2015 Enig med begge, gode forslag dere kommer med Rankiz og August. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå