Gå til innhold

Frådende vannmasser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg ofte priviligert som bor på sunnmørskysten, det er aldri mangel på motiver og opplevelser. Det er jo litt slitsom med alle disse motivene som skriker mot meg overalt, kanskje mest slitsomt for dem som skal prøve å gå tur sammen meg meg.. ;) Bildet ditt er flott, fine farger og man ser at vann er vann.. :) Ha en feiende flott dag, her regner og blåser det og er to grader i dag...ikke supre fotoforhold.

Lenke til kommentar

Føler meg ofte priviligert som bor på sunnmørskysten, det er aldri mangel på motiver og opplevelser. Det er jo litt slitsom med alle disse motivene som skriker mot meg overalt, kanskje mest slitsomt for dem som skal prøve å gå tur sammen meg meg.. ;) Bildet ditt er flott, fine farger og man ser at vann er vann.. :) Ha en feiende flott dag, her regner og blåser det og er to grader i dag...ikke supre fotoforhold.

Hei, og takk for hyggelig kommentar. Nei, det er jo +er og -er uansett hvor en bor. Her er det tåke og ca 0 grader, men mye snø og godt skiføre.

Skj

Lenke til kommentar

Jeg elsker jo bølger, da, så dette likte jeg veldig godt!!! Fascinerende farger i det frådende vannet!

Hei og takk for kommentar. Den lille utfordring med slike motiver er å unngå utbrenthet i de hvite partiene. Akkurat det lyktes jeg ganske bra med denne gangen (etter en del forsøk)

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...