Karl Erik Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Musikkpaviljongen i Torshovparken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Flott motiv, som er bra formidlet! Kunne kanskje gjort seg med et kutt nede.. .) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Et nøye planlagt utsnitt, godt formidlet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Flott motiv, som er bra formidlet! Kunne kanskje gjort seg med et kutt nede.. .) Takk for tilbakemelding, smart1! Godt poeng! Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Et nøye planlagt utsnitt, godt formidlet. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det, Ragnar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ja, her tråkket jeg mine barnesko for 55-60 år siden. Fint komponert med fint lys og god skarphet som henter farger og detaljer. Fragmentet av en krakk som stikker inn fra høyre kanten ville jeg rett og slett klonet bort. Roar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Ja, her tråkket jeg mine barnesko for 55-60 år siden. Fint komponert med fint lys og god skarphet som henter farger og detaljer. Fragmentet av en krakk som stikker inn fra høyre kanten ville jeg rett og slett klonet bort. Roar Takk for tilbakemeldingen, Roar. Torshov er fortsatt et fint sted på jord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg