G-Oh-O Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg har en iPad 4 med iOS 6.1.3 og selv de simpleste apper krever nå iOS8 etterhvert, så jeg vurderte å oppgradere, men sist jeg oppgraderte min iPhone 4S så angret jeg bittert etterpå, den ble treg, hakkete animasjoner, kræsj osv. Hvordan er iOS 8 på iPad 4? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg har ikke ipad 4, men ipad Air. Og jeg vil si at jeg har meget varierende erfaringer med ios 8 på denne ipaden. Opplever tidvis en del trege animasjoner samt krasj både i safari og chrome når jeg surfer over tid. Har ikke installert ios fra scratch, men oppgradert fra ios 7. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har iPad 4 med iOS 8, ikke noe problemer det. Hadde en iPhone 4s som jeg la inn iOS 8 på også som jeg angret på, den ble tregere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har iOS 8.x på både iPad 2, 3, 4 og Air, samt på iPhone 4S og 5S. Funker greit på alle, selv om man merker at HW på både iPad 2 (og tildels 3) samt 4S begynner å bli noen år. Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 iPad Air er et raskere brett, så det ville vært rart om iPad 4 var problemfri når Air ikke er helt feilfri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 4ern funker fint. Kan være at ev. problemer med Air skyldes apper som ikke er tilpasset 64 bits cpu. Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Snodig om ikke Apple har klart å få på plass 64bit versjon av Safari i det minste, det er vel der de fleste merker det hvis brettet går tregere/lagger eller kresjer pga minnemangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå