Gå til innhold

[Løst] Er på utkikk etter ett nytt tastatur, noen som har noen tips?


Anbefalte innlegg

Hei dere ;) Sitter her nå på ett Logitech G19 tastatur, som begynner og bli litt slitt i tastene her etter mye bruk :p Så jeg er da på utkikk etter ett nytt ett.

 

Har forstått det at det er mekaniske tastatur som er tingen nå fortiden? Har sett litt på dette her: http://www.tek.no/artikler/test-razer-deathadder-blackwidow-og-kraken-7-1-chroma/164926<-- Razer BlackWidow Chroma tastaturet.

 

Trenger ikke så mane fancy greier men, noen medie knapper er greie og ha. Det jeg har nå er jo fulle av det meste av knapper, macro og hele pakken. De jeg bruker mest her er vel egentlig de F knappene/macroknappene på siden isteden for og bruke de vanlige F knappene på toppen av det xD Ellers bruker jeg ikke så mange av de andre ekstra knappene egentlig.

 

Så noen her som har tips til gode tastaturer av den mekaniske sorten? Blir brukt mest til spilling så det bør ikke bråke alt for mye :p

 

Tenkte meg noe i prisen 500-1500 eller noe rundt der.

 

Noen som har noen gode tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noe si om dette tastaturet? https://www.komplett.no/corsair-vengeance-k70-rgb-mx-red/835995<-- Corsair Vengeance K70 RGB MX RED

 

Noe stiv pris på det men :p

 

Fra før av så bruker jeg Corsair Vengeance M65 musen som jeg er meget fornøyd med :)

Jeg har dette tastaturet selv om er meget fornøyd. Selv er jeg ikke så opptatt av alle lyseffektene man kan få, men selve tastaturet er topp Corsair kvalitet.

Dekselet til tastaturet er laget i aluminium som gir en veldig god premium feel. Det har i tillegg dedikerte medieknapper som kommer godt med :)

Lenke til kommentar

Noen som har noe si om dette tastaturet? https://www.komplett.no/corsair-vengeance-k70-rgb-mx-red/835995<-- Corsair Vengeance K70 RGB MX RED

 

Noe stiv pris på det men :p

 

Fra før av så bruker jeg Corsair Vengeance M65 musen som jeg er meget fornøyd med :)

Har bestilt meg vanlig k70 etter mye googling og anmeldelser, så har meget høye forventninger til dette tastaturet :)

Lenke til kommentar

 

Det er litt lite ja, men ikke så lite at det er irriterende syns jeg. Jeg har begrenset med plass på skrivebordet så for meg var det perfekt :)

Ja, dersom man ikke har plass til store tastatur bør man absolutt kikke på den der ;)

 

På det tastaturet der, og lignende modeller, koker alt ned til om man bruker/trenger numpad. Mange bruker ikke numpad i stor grad, og klarer seg fint uten. Trenger ikke nødvendigvis handle om man har liten plass eller ikke.

 

Supert tastatur, til en veldig fin pris :-)

 

Edit: Nevermind, feil modell. Blandet modellen med CM Storm QuickFire Rapid-i ...

Endret av j--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...