Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Utsikt mot vest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Et flott bilde i utgangspunktet, men er ikke helt enig i hvordan det er blitt redigert. Blir altfor mye hdr/syre look på det for min smak. edit: fikk opp bare en versjon av bildet Endret 25. januar 2015 av Jod-R Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Et flott bilde i utgangspunktet, men er ikke helt enig i hvordan det er blitt redigert. Blir altfor mye hdr/syre look på det for min smak. edit: fikk opp bare en versjon av bildet Hei Jan Roger ! Takker for hyggelig og konstruktiv kommentar. Overdrev vel redigeringen , men liker å prøve ut forskjellige teknikker. Når det gjelder det å få opp alle versjonene har jeg og flere andre samme problemet. Det synes å ha oppstått samtidig med reklamen på profilsiden/billedsiden. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Utagngspunktet er flott men litt mye "HDR" effekt her. (s/hv fan som jeg er) Alltid litt gøy å prøve ut effekter og rote litt rundt i redigeringsgryta:-) Skulle likt å se en usminket versjon, for det er et flott moyiv du har fanget her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Utagngspunktet er flott men litt mye "HDR" effekt her. (s/hv fan som jeg er) Alltid litt gøy å prøve ut effekter og rote litt rundt i redigeringsgryta:-) Skulle likt å se en usminket versjon, for det er et flott moyiv du har fanget her. Hei Pentaxen ! Ble nok litt overivrig i etterarbeidet . Skal se om jeg kan legge ut den uredigerte versjonen senere samt en evt .s/hv versjon. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Friskt og flott bilde! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg