AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei hei! Jeg er en jente på 19, som vurderer å bli en slags eskortepike. Har en vanlig jobb ellers, men jeg trenger også ekstra penger. Hvordan går man frem? Anonymous poster hash: 6c809...71f Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det virker som om stadig flere unge jenter spør forumets brukere om råd til å komme i gang som eskortepiker og prostituerte. Jeg mistenker at mange av disse ønsker å komme i kontakt med forumets brukere, og bruker tråder hvor de spør om hjelp som et skalkeskjul. Selv om det ikke er ulovlig å selge sex er det ulovlig å «fremme andres prostitusjon» (straffeloven § 202). Nye tråder som denne kommer derfor til å bli stengt. Det er svært enkelt å finne frem til nettsidene hvor man kan annonsere at man selger sex. Dersom man klarer å registrere seg her på forumet er det en smal sak å finne slike nettsider. Jeg anbefaler forøvrig trådstarter å vurdere å kontakte Pro Senteret, et statlig hjelpetilbud for menn og kvinner med prostitusjonserfaring. De kan kontaktes på flere måter, og du er helt anonym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg