Karwan. Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hater når folk går i joggebukser i byen. hater det skjønner ikke hvorfor eier de ikke skam? ARGH! Det er så styggt... spesielt når jeg er i byen ser jeg disse fjortis jentene brette buksa langt opp i rumpa dems.. det er helt vannvittig sykt at folk går sånn offentlig. Blir frkytelig irritert og hver jente som går sånn i byen er 100% ikke innafor. det er forkastlig ÆSJ! Kan ikke bare være meg som hater folk som går i joggebukser i byen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 25. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. januar 2015 Hater folk som snuser. 14 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hater folk som snuser. Og som oppretter helt unødvendige tråder, som er ganske identiske med tidligere tråder de har opprettet! 3 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg hater at folk skal kommandere hva andre personer skal gå med. :wallbash: Just saying 7 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg hater at folk skal kommandere hva andre personer skal gå med. :wallbash: Just saying Spesielt når det kommer fra en fyr som bruker UGGs votter... 3 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Synes det er ganske greit når jenter går med stramme joggebukser, spesielt rundt rompa. Kanskje du heller vil se gutter i stramme joggebukser...? 1 Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Synes det er ganske greit når jenter går med stramme joggebukser, spesielt rundt rompa. Kanskje du heller vil se gutter i stramme joggebukser...? Nei, men det er noe bare med joggebukser som er litt sånn meh. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Så du vel se gutter i trange lærbukser istedenfor? Eller skinn? Endret 26. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Folk har på seg det de har lyst til enkelt og greit, ikke noe mer å henge seg opp i... Ingen som tvinger deg til å dra til byen for å se på joggebukser heller hvis du har så mye i mot de. Endret 26. januar 2015 av Retardicus Lenke til kommentar
kjæremeg Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er chill og gå med joggebukse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå