Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg kravstor eller er jeg bare som alle andre?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 18 år som akkurat nå søker etter en kjæreste til å bruke litt tid på, men jeg klarer ikke å finne noen som helst. Jeg har kun to krav og det er fin stil og et pent ansikte.

Når jeg for eksempel skal på byen og ut med noen venner kino,bar,etc så ser jeg alltid sånne fine jenter som ser ut som de ikke har penger i det hele tatt.. irriterer meg noe sykt. går i byen med slengbukse eller joggebukse og så en hettegenser. unnskyld meg men er du helt fjern? Det er så ekkelt... at jeg nesten må spy. ( hvis du er jente så værsåsnill ikke bruk joggebukse i byen.. finnes ikke noe værre)

Prøvd disse andre type mediene ( Tinder og liknende ) men der var jo 99% sluts som hadde sugd deg for en 10 kroning. ( True story ) Ikke at jeg ikke har respekt for jenter eller noe men alle de jentene jeg har funnet på de appene er at de er sykt horete som har hatt seg en runde med halve drammen og hele oslo.

Vet ikke om jeg er kravstor eller noe sånt, men føler at det er vanskelig å finne en som man faktisk liker og som ikke er 100% sluts.

Anonymous poster hash: 280c0...c50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er vel at du har glemt hva som egentlig er viktig at en kjæreste har slikt som ærlighet, trofasthet, en god personlighet, snillhet, god humor o.l.

Finn noe med dette før du tenker på klær og utseende. En person som ikke er snill er et helvete å være sammen med, jeg har prøvd, tro meg du vil ikke teste det.

Og ikke kommander folk med hva de skal kle seg med, det får deg bare til å fremstå som overfladisk, kontrollerende osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet ditt er vel at du har glemt hva som egentlig er viktig at en kjæreste har slikt som ærlighet, trofasthet, en god personlighet, snillhet, god humor o.l.

Finn noe med dette før du tenker på klær og utseende. En person som ikke er snill er et helvete å være sammen med, jeg har prøvd, tro meg du vil ikke teste det.

Og ikke kommander folk med hva de skal kle seg med, det får deg bare til å fremstå som overfladisk, kontrollerende osv.

kommanderer jo ikke. må jo finne hun som kler seg sånn jeg vil og det er ikke vanskelig for å si det sånn...

Jeans,Skjorte og jakke ovenfor Evt, lue,skjerf eller lignende.

er jo ikke så koselig når hele oslo kommer bort til deg og bare ''Dama di er tight''

Lenke til kommentar

En snørrvalp som deg burde heller kjøpe seg en oppblåsbar sjømannsbrud da plastikdukka har like heselig personlighet som du har. Det er en realistisk kjæreste du søker som du selv fortjener. Enn hver jente er for god for deg..

det er jo veldig simpelt for jentene da,

1. ikke ligg med 45 gutter.

2. kle deg passende ( Jeans,skjorte/rundhals/vgenser, jakke evt lue,skjerf eller noe sånt )

lettere en det er det ikke.

Lenke til kommentar

og du trådstarter sier du spyr av jenter som ser ut som de ikke har penger i det hele tatt og som går i byen med slengbukse eller joggebukse og så en hettegense.

Du lever i en fantasiverden, våkne opp, voks opp og bli mann!

kanskje jeg formulerte meg dårlig men mente at jeg kan ikke fordra jenter som går med joggebukse i byen det er så jævlig ekkelt... æsj!

Lenke til kommentar

Når du begår den feilen med å "dømme" andre personer etter hvordan de er kledd, så kommer du til å få deg noen overraskelser i livet du sent vil glemme, og de ser faktisk ut til at du fortjener også.

En "utstillingsdukke" som du ser ut til å ville ha, gir deg ingen garanti for hvor ekte den personen er.....

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er vel ikke nødvendig å være så krass mot trådstarter, han har en uheldig måte å snakke på men det kan da være at han ikke har onde meninger bak det.

Hvis han ønsker seg en trofekone eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men hvis det var tilfellet er det da ett gjensidig profitabelt forhold som kan fungere for de to.

Jeg har selv kritisert norske kvinner rundt min alder(30) for å være negativt påvirket av samfunnet til den grad at de er for det meste ikke aktuelle som partnere for meg, og jeg gir gladelig trådstarter rom til å uttale at han finner 18 år gamle kvinner i hans miljø ikke kler seg med nok stil.

Virker litt rart for en mann å fokusere så mye på kleder, men det er vel slik verden er med metrosexuelle menn som igjen bare er skadet av samfunnet. Husk at ingen ville våget å kritisere enn kvinne som hadde sagt at hun ønsket en mann som kledde seg fint, noe man som oftest finner når kvinner sier hva de ønsker seg.

Løsningen for trådstarter er jo ganske enkel, se etter kvinner andre steder. Kvinnene finnes der ute, man må bare lete på de riktige stedene.

Så kan vi ikke bare se forbi de klumsete formuleringene til trådstarter og heller diskutere innholdet i posten?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke nødvendig å være så krass mot trådstarter, han har en uheldig måte å snakke på men det kan da være at han ikke har onde meninger bak det.

Hvis han ønsker seg en trofekone eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men hvis det var tilfellet er det da ett gjensidig profitabelt forhold som kan fungere for de to.

Jeg har selv kritisert norske kvinner rundt min alder(30) for å være negativt påvirket av samfunnet til den grad at de er for det meste ikke aktuelle som partnere for meg, og jeg gir gladelig trådstarter rom til å uttale at han finner 18 år gamle kvinner i hans miljø ikke kler seg med nok stil.

Virker litt rart for en mann å fokusere så mye på kleder, men det er vel slik verden er med metrosexuelle menn som igjen bare er skadet av samfunnet. Husk at ingen ville våget å kritisere enn kvinne som hadde sagt at hun ønsket en mann som kledde seg fint, noe man som oftest finner når kvinner sier hva de ønsker seg.

Løsningen for trådstarter er jo ganske enkel, se etter kvinner andre steder. Kvinnene finnes der ute, man må bare lete på de riktige stedene.

Så kan vi ikke bare se forbi de klumsete formuleringene til trådstarter og heller diskutere innholdet i posten?

Nei, hvor er moroa i det?

Lenke til kommentar

Du kan ikke være så kravstor med mindre du ser ut som en ung Brad Pitt. Eller Justin Bieber for noen.

Dette er ikke TS, men når jeg søker opp på bilder av DiCaprio og Pitt når de var unge ligner jeg selv veldig mye på hudfarge, munnstørrelse, ansiktsform, øyne, øyenbryn og hår :p men jeg klarer ikke alltid å vite det selv og da sitter jeg her, jomfru i en alder av 19 år.

Skjønner hvorfor TS er frustrert, men du leter sikkert på feil plasser. Jeg kommer nok til å gå etter en idrettsjente, men jeg har ikke begynt eller fått tid til å lete enda, siden jeg satser på en idrett som ikke er så veldig sosial til å begynne med. :)

Anonymous poster hash: ea073...402

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...