Compello Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Igjen, prosessoren som ligger i siste liste har 4 kjerner. Kommer totalt på ganske nøyaktig 7k med frakt, og da fikk vi presset inn en bedre prosessor. Her er nåværende liste: Kabinett og deler + tastatur & mus: https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/47254 Skjermkort: Brukt R9 280x Skjerm: https://www.komplett.no/asus-24-led-vs247hr/829372 Endret 1. februar 2015 av Compello Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 CT, du begynner å bli ganske arrogant... 2 Lenke til kommentar
Compello Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Winnetou, fant ikke noen pakker med den prosessoren du snakket om på Netonnet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) CT, du begynner å bli ganske arrogant... Vel så synd for deg da ríða þér þá Endret 1. februar 2015 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Compello Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Ok, siden det virker som det ikke er mer å diskutere rundt PC-en, tror jeg at vi er i mål. Hvis ingen ser noe kritisk som mangler her: https://www.komplett.no/asus-24-led-vs247hr/829372 https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/47254 + brukt R9 280x skjermkort Nok en gang stor takk til alle som har bidratt! Mvh Compello Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 ? Bevis takk! http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview-privacy-statement Sånn da er den saken ute av verden 1 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Takker for bevis Alt kommer uansett til NSA og de andre snille gutta Selv kjører jeg en versjon fra bukta med diverse blokkeringer. Av-abonnert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Og det er da hvilke spill? 2 kjerner begynte å bli puslete for litt krevende spill for en god stund siden, men til kontor bruk så funker de jo ypperlig, men om man er på ett ekstremt trangt budsjett så er det vel det offeret man må ta, men det hadde aldri jeg gjort. 4 kjerner over 2 kjerner i 2015. 4 kjerner i 2015? lol Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Og det er da hvilke spill? 2 kjerner begynte å bli puslete for litt krevende spill for en god stund siden, men til kontor bruk så funker de jo ypperlig, men om man er på ett ekstremt trangt budsjett så er det vel det offeret man må ta, men det hadde aldri jeg gjort. 4 kjerner over 2 kjerner i 2015. 4 kjerner i 2015? lol 6 Kjerner ftw Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Åja du har puslete 6 kjerner du ja Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Åja du har puslete 6 kjerner du ja Jau, 8 kjerners ble litt i overkant dyrt, dog, om jeg hadde tatt billigste X99 Hk, Billigste 2x4Gb DDR4 ram og droppet vannkjøling så hadde jeg klart og skaffe meg en 5960X Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Litt usikker på hva som menes med en kort intetsigende tekst, men det jeg mente, om det var vanskelig å forstå, var at i 2015, altså år 2015, så ser jeg nada grunn til å gå for mindre enn 4 kjerner, med mindre det bare er kontor bruk eller man er på ett veldig ekstrem budsjett. Når da også bruken her i utgangspunktet er usikker så kan du ta deg sjøl på at han kommer til å utforske spill og da spill som også krever litt og ikke alle ny moderne spill er like glad i bare 2 kjerner. Selv om man kan argumentere for at man kanskje burde gå for ett hk og en cpu som kan klokkes så MÅ man ikke det, man får veldig bra ytelse ut av noe som ikke kan klokkes og når man er på budsjett så er det sånne små ting som må ofres, det er jo ikke sikkert han som skal bruke den er interessert i klokking og dette er også kanskje første maskina og da er det også kanskje at man ikke har lyst til å tulle for mye med slikt om man ikke føler seg sikker nok til det. Men for de som vil og kan bruke mer penger på flere kjerner, vær så god, hver til sitt osv osv. Lenke til kommentar
Compello Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Meg, har allerede et par ganger prøvd å si at vi 90% sannsynlig går for i5, som har 4 kjerner. Tviler på at en 12-åring er så ivrig på å drive å tulle så mye med maskina selv ja. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg er akkurat blitt 13, har overklokket siden jeg var 11år på min første stasjonære som jeg bygget selv (tenkte ikke på Youtube og fulgte bruksanvisningen for å bygge ) Lenke til kommentar
Compello Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Finnes alltid spesielt interesserte ja, er selv en av dem, bygde min første PC når jeg var 13 jeg også tipper jeg, for nesten 10 år siden! Han som skal ha denne PCen er ikke en av dem derimot, så må ta det med i beregningen. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bygde min første mens en så på/små guided meg når jeg var 9 1/2 xD Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 pappa måtte sende pc'n inn på reperasjon 2-3 ganger når jeg begynte, for jeg bare MÅTTE fikle i bios og finne ut hva alle tingene var til (dette er dog snart 20 år siden på en pentium 90 maskin ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå