and_leonard Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei. Jeg vurderer å slå til på dette søndagstilbudet i dag:https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10984 Maskinen skal brukes primært til videoredigering. Jeg skal legge til en 7200 snurredisk på 3 terra. Jeg vurderer å ta med tråløst nettverkskort. Noen som har noen kommentarer til dette? Er det en god idé? Noe som mangler eller noen svake ledd som drar ned? Budskjett under 10 000. Takk Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er ikke søndag lenger, hva ble det til? Du kjøper delene i løs vekt og bygger selv, det er den beste avgjørelsen du kommer til å ta i livet. Lenke til kommentar
and_leonard Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Hei. Ja jeg bestilte den. Vet ikke om jeg bestilte den i løs vekt eller ikke. Hvorfor er det så mye bedre enn å få den ferdig sammensatt? Mulig dette er et dumt spm, men jeg har ikke hatt annet en laptops hele mitt liv. Nå håper jeg hvertfall den kommer i deler Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Du får bygget den selv, mersmaken det gir vil tilsi at man bygger selv resten av livet. Ved en rma kan du sende inn kun den delen og ikke "hele pcen" osv. Så er pcen oppe innen 2 dager. Endret 27. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå