genesis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ville bare si det er sinnsykt irriterende at etter jeg har trykket på eks. guider/forum så forsvinner disse hurtiglinkene (på den oversiktlige vannrette linja) og det står irriterende "velkommen til overkloking.no". 1. helt unødvendig med velkommen, iallefall ETTER at jeg har begynnt å trykke 2. jeg vil ha de oversiktlige hurtiglinkene.... plzzz :grine: noen andre som deler dette synspunktet? Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Oooops... Rart at ingen (inkludert meg selv) har lagt merke til det før! Skal få fikset det i løpet av kvelden! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 den e fine! : bare det at, når jeg går på forum, så forsvinner linkene, eller rettere sagt, det ligger forsatt èn link der, men det er "Prosjekter" linken , hehe de små tingene...... , glimrende med respons forresten. i motsetning til visse andre forum.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Åkai - den overså jeg. Skal se på det med en gang. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 good sh.. ikke noe mer som kan sies her da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå