flekken Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 noen som vet om man får kjøpt eurotruck simulator 2 til Playstation 4 ? Eller lingnede spill som Ets 2 til Playstation 4. Blir veldig takknemlig for svar. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Euro truck Simulatir finnes bare til pc i hvert fall Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Nå som Farming Simulator har funnet veien til PS3 og 360 er det mulig at flere ser et konsollmarked for disse tilsynelatende smale spillene fra kontinentet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Tviler litt på at SCS vil lansere konsollversjoner i nærmeste framtid, men man skal ikke utelukke det med tanke på hvor populært spillet har blitt. Uansett krever ikke ETS2 så fryktelig kraftig maskinvare hvis du kan leve med litt dårlig grafikk/FPS. Spiller ETS2 selv ofte på en MacBook Pro Retina 13 i 1080p og High/Ultra på alt. Mods er jo halve morroa med spillet, og du mister jo det med en eventuell konsollversjon. Endret 25. januar 2015 av Aerow Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Per i dag ja, men det er jo ikke teknisk umulig å la folk lage mods til konsollspill, selv om visse begrensninger nok ville tvunget seg frem av markedshensyn. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Tviler litt på at SCS vil lansere konsollversjoner i nærmeste framtid, men man skal ikke utelukke det med tanke på hvor populært spillet har blitt. Uansett krever ikke ETS2 så fryktelig kraftig maskinvare hvis du kan leve med litt dårlig grafikk/FPS. Spiller ETS2 selv ofte på en MacBook Pro Retina 13 i 1080p og High/Ultra på alt. Mods er jo halve morroa med spillet, og du mister jo det med en eventuell konsollversjon. ja helt enig. men jeg har problemer med nedlasting av mods til pc. når jeg har lastet ned 3 scs filer av promods så legger jeg de i modsmappen. men da jeg åpner spillet er de ikke under aktive mods. har store problemer med dette. vet du noe om hvordan dette kan gjøres? jeg vil ha norge og sverige som land og da må jeg ha Promods. men dette er et problem. Hilsen frustrert spiller av dette spillet. Siden du spiller dette kan du kanskje hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå