KapteinKaos02 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Sønnen min spiller World of Warcraft, og etter at han lasta ned pacth-5 fra en privat server så fikk han problemer med pc'n. Han lasta ned pacth'en. Tok "save as" for å lagre den på rett plass. Når han nå prøver å starte et program fra desktop eller start menyen, så kommer det bare opp et notepad vindu med noen kryptiske tegn. Er det noen som har peiling på hva vi kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ja, formater pcen og begynn å betal for å spille WoW. Det er snakk om 80-100 kr mnd, hjelpe meg. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 dette er ikke supportforum for ulovlige wow servere. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Takk for svar. det ser ut som om jeg må snakke et alvordsord med han. Vi har nemlig betalt for at han skal kunne spille WoW, så det er ingen grunn for at han skal drive å rote på ulovlige servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå