[BZ]cy_demon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Løp og kjøp billig zalman cpu vannkjølingsblokk!! www.3dfxcool.com gå på vannkjølling og så på cpu Legg merke til prisen nederst på siden når du trykker på produktet!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva med å bare sende en mail og påpeke at de har gjort en liten tabbe? Er det noe vits i å prøve å svindle (ja, jeg bruker ordet svindle) til seg et billig produkt på bekostning av en god aktør i markedet? Småunger... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva med å bare sende en mail og påpeke at de har gjort en liten tabbe? Er det noe vits i å prøve å svindle (ja, jeg bruker ordet svindle) til seg et billig produkt på bekostning av en god aktør i markedet? Småunger... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 En episode med billig RAM poppet opp i hodet mitt her nå... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 En episode med billig RAM poppet opp i hodet mitt her nå... en? Og nå har de fjernet blokken tror jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er ganske mange episoder som kommer fram fra glemslen her... Den med rambrikkene er ikke en av de, da det var rimelig mange som faktisk presterte å si fra om feilen/sjekke riktigheten av prisen, men inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå