TheTraveller Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Noen hacket Instagram brukeren min og jeg vil hacke den tilbake.Kan man stole på denne nettsiden? http://satradioweb.com/ ADMIN EDIT: Svindelside, ikke oppgi personlig informasjon!Har noen brukt den før?Visste ikke hvilken section denne threaden skulle være i Endret 25. januar 2015 av Runar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hacket hvordan? Har du prøvd noe så enkelt som password recovery og byttet det? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ta kontakt med Instagram hvis du ikke har forsøkt å gjenopprette passord. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Har du en anelse på hvem som kan ha gjort det? Det er ikke vits å hacke tilbake Den som har hacket brukeren din har begått et lovbrudd, noe som kan politianmeldes. Og da hjelper det ikke å hacke tilbake. Endret 25. januar 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
TheTraveller Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Ok takk for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Kan man stole på denne nettsiden? http://satradioweb.com/ Nei, det kan du ikke. Etter å ha skrevet inn brukernavnet blir du sendt til en nedlastingside hvor du må fullføre en spørreundersøkelse eller et tilbud før du kan laste ned «filen» med «passordet». For å fullføre tilbudet må du oppgi telefonnummeret ditt, og samtykker til å bli bombardert med reklame. Hold deg langt unna. Det finnes ingen slike tjenester som fungerer, det er kun svindel for å lure til seg e-postadresser, mobilnumre og personlig informasjon. Forresten: Send meg en PM dersom du fortsatt trenger hjelp med å få tilbake Instagram-kontoen din. Jeg jobber for Slettmeg.no og har kontaktpersoner (ekte personer) hos Instagram som kan hjelpe i slike situasjoner. 2 Lenke til kommentar
TheTraveller Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Kan man stole på denne nettsiden? http://satradioweb.com/Nei, det kan du ikke. Etter å ha skrevet inn brukernavnet blir du sendt til en nedlastingside hvor du må fullføre en spørreundersøkelse eller et tilbud før du kan laste ned «filen» med «passordet». For å fullføre tilbudet må du oppgi telefonnummeret ditt, og samtykker til å bli bombardert med reklame.Hold deg langt unna. Det finnes ingen slike tjenester som fungerer, det er kun svindel for å lure til seg e-postadresser, mobilnumre og personlig informasjon.Forresten: Send meg en PM dersom du fortsatt trenger hjelp med å få tilbake Instagram-kontoen din. Jeg jobber for Slettmeg.no og har kontaktpersoner (ekte personer) hos Instagram som kan hjelpe i slike situasjoner. Jeg gikk helt til der man skulle laste ned filene men jeg gjorde det ikke. Betyr det at jeg ikke får noen problemer? Har jeg ikke fått noen viruser? Jeg gikk helt ut igjen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg gikk helt til der man skulle laste ned filene men jeg gjorde det ikke. Betyr det at jeg ikke får noen problemer? Har jeg ikke fått noen viruser? Jeg gikk helt ut igjen. Nei, det skjer nok ikke noe hvis du avbrøt før du måtte oppgi telefonnummer eller lignende. Du hadde nok ikke fått virus uansett, men blitt påmeldt et titalls nyhetsbrev og nedlesset med reklame og spam. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå