MineDeZign Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei. Jeg har et problem med en Sony prosjektor. Problemet er at når jeg skrur på den, så kommer det kun grønn glitchy problemer. Ingenting kommer opp. Kun den grønne glitchy tingen. Kan noen av dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Litt mer info trengs. Viser det grønn skjerm hele tiden, selv uten at noe er koblet ti projektoren? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Nei Utfyllende svar ja... Når vises det grønn skjerm da? Lenke til kommentar
MineDeZign Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Hele tiden xD Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hele tiden xD Seriøst? Litt mer info trengs. Viser det grønn skjerm hele tiden, selv uten at noe er koblet ti projektoren? Nei Så, prøver igjen: Vises det grønn skjerm hele tiden, selv om det ikke er koblet en pc til prosjektoren. ATLSÅ: Er det grønn skjerm når du slår på prosjektoren uten at noe er koblet til den? Lenke til kommentar
MineDeZign Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Bruker Mac btw Lenke til kommentar
MineDeZign Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Bruker Mac btw Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Kan du komme med litt mer info: Hva kobler du til. Hvilken kabel. Hvilken overgang. Hvilken inngang på prosjektoren. Prøvd med annet utstyr? Annen overgang? Annen kabel? Annen inngang? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Feilsøkingsguide: 1. Prøv i en annen inngang på prosjektoren. Fortsatt grønn, prøv punkt 2!2. Prøv med en annen kabel. Fortsatt grønn, prøv punkt 3!3. Prøv med en annen overgang. Fortsatt grønn, prøv punkt 4!4. Prøv med en annen PC/MAC eller lignende. Fortsatt grønn? Prosjektor ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå