_Brukernavn_ Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei, Jeg er i ferd med å legge nettverkskabler i et hus fra 80-tallet. Elektriker har installert ekstra stikk flere steder, der strømkabel er lagt langs listen. Utfordringen er at jeg ønsker at nettverkskabel og koaks også skal legges langs listen, men i egen kabelkanal. Jeg lurer på om det er fare for støy: Mellom nettverkskabel (cat6) og koaks som ligger i samme kabelkanal? Mellom strømkabel om de to andre kablene som er fysisk adskilt av kabelkanalen, men likevel ligger inntil hverandre? Skisse: VEGG ----------------------------------------------------- Kabelkanal med nettverkskabel og coax ----------------------------------------------------- Strømkabel ----------------------------------------------------- LIST ----------------------------------------------------- Takker for svar. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Er det snakk om lange strekk? Tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Det er ikke lange strekket, maks 20 meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå