Kristoffer Møllevik Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Endelig kommer det et ladedeksel som ikke er dobbelt så tykt som telefonen. Men det koster flesk.Dekselet for deg som alltid går tom for strøm Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Meh. Uinteressant når den bare selges til iPhone *sukk*. 4 Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Tror ikke jeg fikk helt med meg kapasiteten på batteriet, eller meningen utenom hva den koster? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) De som trenger god batterilevetid bør gjøre litt research før de kjøper telefon. Jeg har Sony Xperia Z2, og den har fått masse positiv kritikk for batteriet.Jeg kommer fortsatt til å ha batteri som et viktig kriterium ved valg av telefoner i fremtiden. Den forrige telefonen min var det egentlig ingenting galt med, men batteriet var nesten tomt allerede i lunchpausen, selv om det var fullt om morgenen.Lite vits i smarttelefon som i praksis må brukes nær stikkontakten. Jeg bruker telefonen aktivt, både til navigasjon i turterreng, wifi hotspot på reise, holde meg oppdatert på nyheter og e-post og mer. Dagens telefoner har generellt ikke tilfredsstillende batteri, men Xperia Z2 var den beste tilgjengelige telefonen da jeg kjøpte den. Endret 25. januar 2015 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
bendikjo Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Samsung har zerolemon.com 9000 mah på s5 for halvparten av prisen. Helt fantastisk Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Samsung har zerolemon.com 9000 mah på s5 for halvparten av prisen. Helt fantastisk hva faen, kan jo ikke sammenlignes? orker du å bruke så stort batteri kan du like så godt ha en powerbank eller noe lignende ved siden av 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 De kan jo eventuelt kjøpe en telefon med bedre batteri... Lenke til kommentar
bendikjo Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Samsung har zerolemon.com 9000 mah på s5 for halvparten av prisen. Helt fantastisk hva faen, kan jo ikke sammenlignes? orker du å bruke så stort batteri kan du like så godt ha en powerbank eller noe lignende ved siden av Zerolemon er jo akkurat samme produktet som i artikkelen over. Det har eksistert siden s3. Til en tredjedel av prisen med dobbel ytelse. For oss brukere som har store krav til oppetid som er veldig mye på farten er zerolemon en gudegave. Ville jeg hatt en powerbank hadde jeg kjøpt en. En tlf som gir deg 3 dager med mye bruk av alle tjenester. Der den eneste ulempen er litt mer vekt å tykkelse. Det er så sykt verd det. Jeg kommer aldri til å kjøpe en tlf som ikke klarer å gi meg tilsvarende. Powerbanks er upraktisk. Zerolemon er <3. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 regner med man mister vanntettheten til s5 med den der? Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 De har kommentert at batteristørrelsen er 2400 mAh, som virker ganske lovende egentlig! (I forhold til iPhone 6s 1810 mAh batteri) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg