Niklasp Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Leatherman-armbåndet skjuler 25 verktøy.Denne «dumme» klokka er nyttigere enn de fleste smartklokker Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Den der var faktisk ganske kul Endret 25. januar 2015 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 kult, savner dog en liten demo i filmen av hvordan den fungerer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet. Neivel? Hvilke regler tenker du at den bryter? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Ser ut som den er mer behagelig å ha på enn piggtråd. Da må det jo bli en salgsvinner! Endret 25. januar 2015 av Simen1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Sikkert praktisk om man har mye bruk for verktøy på farten, men fin å se på var den absolutt ikke. Klumpete og svær. Måtte bare flire da jeg så på han karen i skjorte og businessmøte med "kjettingen" riundt håndleddet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet. Neivel? Hvilke regler tenker du at den bryter? AtW Skrugjern? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet. Neivel? Hvilke regler tenker du at den bryter? AtW Skrugjern? Er det spesifikke regler mot skrujern på fly? AtW Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Eg ser ikkje heilt kossen den skal komme seg inn på flyet. Neivel? Hvilke regler tenker du at den bryter? AtW Skrugjern? Er det spesifikke regler mot skrujern på fly? AtW Mot små spisse skrujern? trenger vell ikkje reglene for å skjønne det... Men det er ikkje noe stort problem da, er jo bare til å ta den av seg og hive i bagasjen. Den virka sjukt kul da, fristende. Endret 25. januar 2015 av Noiz Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er ikke noen generelle regel mot spisse ting, det er en minimuslengde. Lurer på om det ikke er 6cm. Er ihvertfall ganske sikker på at det er langt over hva som er tilfellet med et slikt produkt. AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg liker idéen bak, men jeg er skeptisk for hvor brukbar løsningen er. Likevel er det ikke rent sjelden jeg trenger et skrujern eller en tang når jeg er på besøk hos noen, og folk nå til dags har da søren meg ikke et philips-skrujern i hus. Jeg vurderer seriøst å ha et ekstra verktøysett i bilen. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Kjøpte en slik for en del år siden. Er passe liten slik at den ikke er i veien eller sjenerende på noen som helst måte(er som en nøkkel på nøkkelknippe) og med mindre man spontant skal bygge et hus så har den det mest nødvendige. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Det er ikke noen generelle regel mot spisse ting, det er en minimuslengde. Lurer på om det ikke er 6cm. Er ihvertfall ganske sikker på at det er langt over hva som er tilfellet med et slikt produkt. AtW http://www.tsa.gov/traveler-information/prohibited-items Tar bare USA sin side siden den er generelt nok. Dessverre så går det så ekstremt på personalet som står der, hadde ein "wallet ninja" som er TSA godkjent men blei likevel nektet Endret 26. januar 2015 av BonBattery Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 I utgangspunktet er dette første "smykket" jeg har sett som jeg kunne finne på å gå med. Men, 17-4-stål inneholder 3-5% nikkel, og for en nikkelallergiker er det litt pæs. Mulig belegget på den svarte utgaven gjør den allergiker-vennlig, men jeg synes jo egentlig blankt stål ser bedre ut. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Tøft ! Får bare gi kineserene 14 dager så får man den til 1/10 av prisen på ebay ! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Kjøpte en slik for en del år siden. Er passe liten slik at den ikke er i veien eller sjenerende på noen som helst måte(er som en nøkkel på nøkkelknippe) og med mindre man spontant skal bygge et hus så har den det mest nødvendige. utili-key.jpg En glimrende ting å ha på knippet, som jeg har reist på fly med frem og tilbake til Asia mang en gang de siste årene. Har aldri vært noen sak å ha den i håndbagasjen i sikkerhets-sjekk. Tror ikke de kan se at den er edlbar og skarp, men om det kan sees, kreves det nok et ekstra hardt blikk for å øyne det sammen med andre nøkler. Det er ikke noen generelle regel mot spisse ting, det er en minimuslengde. Lurer på om det ikke er 6cm. Er ihvertfall ganske sikker på at det er langt over hva som er tilfellet med et slikt produkt. AtW Maksimumslengde på 6 cm. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Føler jeg har mitt på det rette her, det er en minimumslengde for at det skal være en regel imot det. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Utdrag fra Luftfartstilsynets FAQ: Kan jeg ta med kniv?Kniver med bladlengde over 6cm er forbudt. <..> Kan jeg ta med multiverktøy?Foldekniv med ulike verktøy er forbudt dersom den inneholder bor, knivblad lengre enn 6cm, meisel eller skrujern lengre enn 6cm, eller sag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg