Feexy Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hei, windows skiftet nettopp farge tilbake til den standard blå lignende fargen på taskbaren nederst, den kom nettopp tilbake til svart etter 1 min, noen som vet hva som skjedde? Jeg blir helt panisk når ting som det skjer... Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Kanskje du har virus. Kanskje du trykka på noe. Du har antivirus programmer? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083&page=1 Lenke til kommentar
DAM Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei, windows skiftet nettopp farge tilbake til den standard blå lignende fargen på taskbaren nederst, den kom nettopp tilbake til svart etter 1 min, noen som vet hva som skjedde? Jeg blir helt panisk når ting som det skjer... Kan være at den bare tilpasset skjermen din. Skjermoppløsning og slikt. Har skjedd meg selv og det var intet virus. Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Skannet over natten med både malwarebytes og windows security essentials, ingen virus. Bare jeg som var paranoid! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå