OddZen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hei, jeg og kona liker å se på krimserier ilag.Ikke slike serier hvor det er en historie per episode, men eller slik som Broadchurch, The missing, Øyenvitne hvor det er en historie på en sesong.Liker disse seriene over så dere vet litt av hva vi liker.Dere kan godt nevne gode filmer også i denne sjangeren.Tusen takk! Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) snip Sherlock fra BBC, Hannibal tv serien og danske Broen Endret 24. januar 2015 av bigggan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg ville gått for Hannibal, True Detective eller Sherlock. Jeg liker Hannibal og True Detective best, men Sherlock er også bra, men har en lettere tone. Hannibal og True Detective er noen av de mest mørkeste amerikanske krimdramaene. Begge to kjempebra. Hvis det er krim eller rett og slett serier som Broadchurch og The Missing du er ute etter så er True Detective en serie du helt klart burde prioritere. The Following er det bare å styre unna. Latterlig seriemorder-serie som ikke bidrar til noe intelligent og bare bortkast av tid, skuespillere og alt annet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Skal sjekke disse ut.Det jeg ikke er ute etter og er lei av er standard amerikanske serier hvor de drar ut ting i det uendelige, klisje greier og uinteligente saker.Takker, og bring it on! Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Skal sjekke disse ut. Det jeg ikke er ute etter og er lei av er standard amerikanske serier hvor de drar ut ting i det uendelige, klisje greier og uinteligente saker. Takker, og bring it on! Hannibal er bare 13 episoder og Sherlock har bare 3 episoder hver sesong (episodene er dobbelt så lange da), så at de drar det ut trenger du ikke å være redd for Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hannibal. Du vil ikke angre. Og True Detective. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Gode tips ovenfor. Savner dog "Fargo". En rimelig "lett" krim med humor - men utrolig spennende likevel. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Forbrytelsen, herlig serie! Ørnen var det en dansk serie som het for noen år sia , helt konge, men vet ikke om den er å finne? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Takk for masse tips =)Skal se meg gjennom etterhvert! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 The Killing er også verdt å se. Det er en amerikansk versjon av Forbrytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå