Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tips til Knallgod krim

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og kona liker å se på krimserier ilag.

Ikke slike serier hvor det er en historie per episode, men eller slik som Broadchurch, The missing, Øyenvitne hvor det er en historie på en sesong.

Liker disse seriene over så dere vet litt av hva vi liker.

Dere kan godt nevne gode filmer også i denne sjangeren.

Tusen takk! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for Hannibal, True Detective eller Sherlock. Jeg liker Hannibal og True Detective best, men Sherlock er også bra, men har en lettere tone. Hannibal og True Detective er noen av de mest mørkeste amerikanske krimdramaene. Begge to kjempebra.

Hvis det er krim eller rett og slett serier som Broadchurch og The Missing du er ute etter så er True Detective en serie du helt klart burde prioritere.

The Following er det bare å styre unna. Latterlig seriemorder-serie som ikke bidrar til noe intelligent og bare bortkast av tid, skuespillere og alt annet.

Lenke til kommentar

Skal sjekke disse ut.

Det jeg ikke er ute etter og er lei av er standard amerikanske serier hvor de drar ut ting i det uendelige, klisje greier og uinteligente saker.

Takker, og bring it on!

Hannibal er bare 13 episoder og Sherlock har bare 3 episoder hver sesong (episodene er dobbelt så lange da), så at de drar det ut trenger du ikke å være redd for :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...