trykkblyanten Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Hei! Er ei jente som ønsker meg snowboard. Har leid det flere ganger, men nå vil jeg kjøpe meg ett. Er det OK med noe fra f.eks XXL eller Finn.no siden det er første brett? Billig men bra nok er stikkord. Trenger tips! Endret 24. januar 2015 av trykkblyanten Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er helt sikkert greit nok, det viktigste er at du får gode sko som ingen har brukt før deg, gode bindinger er også et pluss. Se etter de som har tåkappe som dekker fremsiden av foten i stedet for bare en "reim" som går på oversiden. Finn et mykt brett og pass på at det ikke er for langt, da har du mest morro som nybegynner. Ellers vil jeg anbefale å helst dra til et sted som kan snowboard, du får mer glede av utstyr som passer til akkurat deg enn noe som tilfeldigvis er på salg hos xxl. Det kan godt hende at de klarer å gi deg en like god pris på slike steder også. Hvor bor du? Så kan jeg anbefale gode butikker i nærheten. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ellers så er mye av det jeg skrev her relevant for deg også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1643417&do=findComment&comment=22212274 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 XXL butikken jeg besøker har ikke allverden til utvalg i brett og størrelser, men man kan bestille på nett også, og i år hadde de veldig gode priser når brettene havnet på salg i slutten av januar'ish. Jeg kjøpte meg en Burton pakke der til salgspris, og sparte 2500-3000 i forhold til uken før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå