Gå til innhold

Bakklandet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde! :)

God dybde duse fine farger. Det er en del stöy i bildet (bevisst?) som tilförer det et magisk, malerisk preg. Godt jobba :)

(Men jeg savner Exif'n til bildene dine......)

Tusen takk du! :) her var det meningen at det skulle bli litt malerisk. ..og hvordan i h..jeg skal få inn denne exif'en skjønner jeg bare ikke!

Lenke til kommentar

Flott sett, et vakkert motiv. Bildet har også et godt potensiale for kvadrat beskjæring. Jeg liker brostein, men med så mange nederst bremser de kanskje litt for øyets vandring innover i gata. Alternativet er å kutte bort fra like under kumlokkene, bredden gir så høyden. Selve effekten er jeg ikke så veldig glad i, men smak og behag bør ikke diskuteres altfor lenge :) (Slike motiver kan også gjøre seg svært godt som gjennomarbeidet i sort/hvitt.) Et av dine bedre utsnitt, takk for titten!

-bjarte.

Lenke til kommentar

Flott sett, et vakkert motiv. Bildet har også et godt potensiale for kvadrat beskjæring. Jeg liker brostein, men med så mange nederst bremser de kanskje litt for øyets vandring innover i gata. Alternativet er å kutte bort fra like under kumlokkene, bredden gir så høyden. Selve effekten er jeg ikke så veldig glad i, men smak og behag bør ikke diskuteres altfor lenge :) (Slike motiver kan også gjøre seg svært godt som gjennomarbeidet i sort/hvitt.) Et av dine bedre utsnitt, takk for titten!

I

-bjarte.

Tusen takk for flott og konstruktiv kritikk. Nå har jeg laget to nye versjoner som du beskrev. Kutt i underkanten gjorde seg syntes jeg. Og det ble jo ikke så aller verst i s/h heller, men synes fargene er litt av poenget, men det er jo smak og behag selvfølgelig! :) hyggelig at du stakk innom!

Lenke til kommentar

Flott utsnitt og flotte, duse farger !

Men jeg ville kuttet i bunn (helt bort til kanten som går ut av bildet mot høyre. I mine øyne blir mer dynamikk i bildet da.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk for tilbakemelding! Det setter jeg stor pris på! :) har lagt ved et par nye varianter hvis du har lyst å se.

Lenke til kommentar

Maleriskt vakkert. Det er alldri lett å vite helt hvor en skal sette rammene i ett miljø som dette.

Er nok enig meg Olav Bjarte i og sette rammen for høyre side ved kumlokket (mellom dørene).

Mvh. Rolf

Takk takk! Hyggelig å høre dine synspunkter Rolf! :) har laget et par andre varianter nå.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...