Anonym6767 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hadde planer med kjæresten men han valgte heller å gå på byen med kompis. Han kommer kanskje senere, bør jeg reagere på en litt måte der han forstår jeg ble veldig såret av at han avbrøt våre planer og heller gikk ut med kompiser.? Eller bør jeg bare akseptere at han vil ha litt fritid, selvom vi hadde halveis planer om ha en kveld oss to? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Prøv å gjøre det samme mot ham. Dersom han ikke reagerer spesielt på dette, er det vel greit at du er like tolerant som ham. Dersom han reagerer på dette, så bør dere vel ble enige om noen regler som er like for dere begge? 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Prøv å gjøre det samme mot ham. Dersom han ikke reagerer spesielt på dette, er det vel greit at du er like tolerant som ham. Dersom han reagerer på dette, så bør dere vel ble enige om noen regler som er like for dere begge? Dette Kommunikasjon er veldig viktig Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Selvfølgelig dårlig gjort hvis dere allerede hadde en avtale. Skjønner godt frustrasjonen din.. ta det opp med han når han kommer til deg. Om det er en kompis som bor utenbys og som plutselig ville finne på noe, så kan jeg (som gutt) forstå han.. men allikevel dårlig gjort. Jeg elsker å henge med gutta, men en avtale er en avtale.. 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Prøv å gjøre det samme mot ham. Dersom han ikke reagerer spesielt på dette, er det vel greit at du er like tolerant som ham. Dersom han reagerer på dette, så bør dere vel ble enige om noen regler som er like for dere begge? Dette Kommunikasjon er veldig viktig Å gjøre dette viser egentlig en mangel på vilje eller evne til å kommunisere på en ordentlig måte. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Avtale er avtale. Hadde ikke blitt så veldig glad hvis jeg og kjæresten har avtalt å være hjemme og kose oss en kveld, så plutselig ditcher hun det for å dra med noen andre. I noen situasjoner er det greit da, hvis man tar igjen avtalen senere. For eksempel hvis en kompis som bor laang unna plutselig kommer til byen du er i en liten stund, eller enkelte feiringer. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hva er egentlig en halvveis avtale? Skaff ting skriftlig når du har med menn å gjøre. Kom ikke i ettertid å si at du følte dere hadde en avtale hvert fall. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ikke noen grunn til å ta dette opp med han.Bryt opp forholdet. Han er så opplagt ikke noe å samle på, siden han ikke klarer å holde en liten avtale med deg. Hvordan skal det da gå når noe viktig skal avtales. Anonymous poster hash: decd5...36c Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hva er egentlig en halvveis avtale? Skaff ting skriftlig når du har med menn å gjøre. Kom ikke i ettertid å si at du følte dere hadde en avtale hvert fall. Halveis avtale er når bare en av 2 parter vet om det. Har du ikke laget nok tråder om dette evnet nå trådstarter? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Moderatormelding Vi befinner oss nå i Samliv og relasjoner-forumet hvor folk ber om hjelp til personlige problemer. Ber om at seriøsitetsnivået holdes på et godt nivå. Fjernet to innlegg. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Halvveis avtale er ikke noen avtale. Noen ganger så trenger man å dra ut med kompiser. Ikke noe å lage noe styr over hvis det ikke er en ting som skjer ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå