Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prioriterer kompis over kjæreste

Anbefalte innlegg

Hadde planer med kjæresten men han valgte heller å gå på byen med kompis. Han kommer kanskje senere, bør jeg reagere på en litt måte der han forstår jeg ble veldig såret av at han avbrøt våre planer og heller gikk ut med kompiser.? Eller bør jeg bare akseptere at han vil ha litt fritid, selvom vi hadde halveis planer om ha en kveld oss to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig dårlig gjort hvis dere allerede hadde en avtale. Skjønner godt frustrasjonen din.. ta det opp med han når han kommer til deg.

Om det er en kompis som bor utenbys og som plutselig ville finne på noe, så kan jeg (som gutt) forstå han.. men allikevel dårlig gjort. Jeg elsker å henge med gutta, men en avtale er en avtale..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Prøv å gjøre det samme mot ham. Dersom han ikke reagerer spesielt på dette, er det vel greit at du er like tolerant som ham. Dersom han reagerer på dette, så bør dere vel ble enige om noen regler som er like for dere begge?

Dette :) Kommunikasjon er veldig viktig :)

Å gjøre dette viser egentlig en mangel på vilje eller evne til å kommunisere på en ordentlig måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Avtale er avtale. Hadde ikke blitt så veldig glad hvis jeg og kjæresten har avtalt å være hjemme og kose oss en kveld, så plutselig ditcher hun det for å dra med noen andre.

I noen situasjoner er det greit da, hvis man tar igjen avtalen senere. For eksempel hvis en kompis som bor laang unna plutselig kommer til byen du er i en liten stund, eller enkelte feiringer.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig en halvveis avtale? Skaff ting skriftlig når du har med menn å gjøre. Kom ikke i ettertid å si at du følte dere hadde en avtale hvert fall.

Halveis avtale er når bare en av 2 parter vet om det.

Har du ikke laget nok tråder om dette evnet nå trådstarter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...