mhmhm124 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hei, kjøpte en galaxy s4 for 4 måneder siden og er lei av den, burde jeg laste ned cm installer? Kan man gå tilbake? Er det trygt? Bruker buzz launcher!! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Her er det bare å sette seg ned å lese seg opp http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Stor forskjell på å bytte Launcher, og bytte ROM. Men med backup, så kan du gå tilbake. Men tviler på at du vil tilbake til TouchWiz når du har blitt vandt med CM? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Er det vanlig at installasjon av SW-launcher medfører økt batteribruk? Installerte en launcher på min Z2, og batteriet ble brukt dobbelt så fort som med original launcher. På topp i forbrukslisten lå "Medieserver", et funksjon jeg aldri har på listen under bruk av original launcher. Etter å ha avinstallert SW-launcheren var den tilbake til normalt batteribruk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Er det vanlig at installasjon av SW-launcher medfører økt batteribruk? Installerte en launcher på min Z2, og batteriet ble brukt dobbelt så fort som med original launcher. På topp i forbrukslisten lå "Medieserver", et funksjon jeg aldri har på listen under bruk av original launcher. Etter å ha avinstallert SW-launcheren var den tilbake til normalt batteribruk. Du kjørte en reboot etter du byttet launcher? Ofte har man 2 launchers kjørende frem til man tar en reboot. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Min oppfatning er at det er heller mest sannsynlig at den nye launcheren din har jammet film, bilde, musikk, notifications library derav mediaserver forbruket. Man får høy mediaserver f.eks med korrupt fil eller thumbnail visning/indexing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå