Thomhess Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Etter litt frem og tilbake har jeg nå funnet ut at jeg vil studere webutvikling. Men, jeg er litt i villrede om hvilke studiemuligheter som finnes der ute. Har selvfølgelig sett litt rundt, men regner med det er noen gode studier jeg har oversett. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hva har du allerede sett på, og hvor er du interessert i å studere? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 For øyeblikket studerer jeg i Volda, men de skal avvikle spesialiseringen til utvikling. Derfor har jeg sett på Høgskolen i Gjøvik, Høgskolen i Buskerud og Vestfold og Westerdahls (tidligere NITH). Har egentlig et lite håp om at jeg kan komme meg til en større by til neste år, Volda synes jeg er litt lite, og regner med at hvertfall Gjøvik kan bli litt det samme. Jeg er ikke fjern fra tanken om å studere på et litt større universitet/høgskole, men kjenner lite til hvilke tilbud de har innen webutvikling. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Gjøvik er nok en del større en Volda. Jeg har studert i Gjøvik selv, og stortrivdes. Tok dog ikke Webutvikling, men annen IT linje. Utifra egen erfaring, så anbefaler jeg Gjøvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå