mhmhm124 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg er lei av å høre vennene mine mene at bale er bedre enn neymar, når neymar har flere mål og assist. Hva mener dere? Kom med begrunnelse om hvorfor bale er bedre enn neymar, eller motsatt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Neymar er best, ingen protest. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Blir litt for lettvint å argumentere med at Neymar har flere mål og assists, men det gir jo en viss indikasjon på hva "fasitsvaret" kan være. Ganske forskjellige typer. En driblefant vs en som spiller mer på fysikk. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Synes selv Bale pga at han er verdens beste kontringspiller. Tror som sagt her at det er vanskelig å finne en fasit. Dette går mer på personlig preferanse. Endret 28. januar 2015 av HArild Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg er lei av å høre vennene mine mene at bale er bedre enn neymar, når neymar har flere mål og assist. Hva mener dere? Kom med begrunnelse om hvorfor bale er bedre enn neymar, eller motsatt. Ganske saklig å sette 2 fullstendig forskjellige spillere opp imot hverandre, og i tillegg basere sitt utsagn på "Neymar har flere mål". Ja, selvfølgelig har Neymar flere mål! Oppgaven hans er å score mål! Akkurat som det er oppgaven til Benzema å score mål. Kanskje jeg skal lage en ny tråd som heter "Hvem var best: Zinedine Zidane eller Ronaldo". Ronaldo hadde jo flest mål, selvfølgelig er han best! 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Er ikke Neymar mye mer offensiv? Jeg liker nok uansett best bale Lenke til kommentar
Gjest bruker-483713 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Neymar er helt klart best, savner han i Barcelona. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Neymar er helt klart best, savner han i Barcelona. Denne tråden er 3 år gammel. Tror neppe noen mener at Bale er bedre i dag. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Denne tråden er 3 år gammel. Tror neppe noen mener at Bale er bedre i dag. Jeg mener det 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Jeg mener det Litt annerledes nå enn i mai da Bale er også en mye mer likandes type. Diving Young Neymar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå