jappadu Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jeg har vært litt uforsiktig med å slå av en pc for mange ganger. Det endte med at jeg nå kun får oppstartsbehandling når jeg skrur på pcen. Jeg kommer ikke videre og må ha en windows cd. Dette er en jobbpc og har ikke tid til å levere pc'en til et ekstern ikt-firma. - Kan jeg bruke hvem som helst windows 7-cd for å repeare pcen? - Kan jeg bruke en usb med windows til å repeare? Takk på forhånd. Endret 24. januar 2015 av webliz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja. Startup Repair, som finnes på alle Windows DVD'er, er ikke knyttet til noen lisens. Før kunne man fritt laste ned bare den delen for seg. Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Ja. Startup Repair, som finnes på alle Windows DVD'er, er ikke knyttet til noen lisens. Før kunne man fritt laste ned bare den delen for seg. Takk, og det skal gå fint hvis jeg installerer windows på en usb? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ikke helt sikker på hva du mener - man installerer Windows på en disk, ikke på USB. Antar du mener å kjøre Startup Repair fra USB, fordi du ikke har DVD drev? Da bruker man USB/DVD Download Tool for å kopiere ISO til USB og gjøre den bootbar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå