FiskePinna Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Goddag godtfolk! Har kjøpt et demobrukt Abit KD7 (bulk), men har problemer med å starte maskin. PC starter og begynner å trekke strøm, viftene og disker snurrer, men det sendes ingen signaler til skjermkortet og tastaturet reagerer ikke. Har prøvd å starte med bare hk + cpu + ram uten hell. Spesifikasjoner som følgende: Abit Kd7 xp2500 256mb twinmos pc3200 u/winbound og det er vel det dere trenger å ha. Har naturligvis ikke klokket noe eller slikt. Kom på å tenke på om hovedkortet støtter barton prossessor, men det er da såpass nytt at det ikke skal ha noe å si eller?.... Ps: Har feilsøkt litt, bytt ram + prosseror, med prossesoren jeg bytta med er også en xp2500, dog annen edition. Forslag folkens? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ... først så må du flashe bios til den nyeste utgave. Da støtter korte alle AMD 333Mhz FSB CPU. Altså opp til XP- 3000. Under må du velge korte ditt og laste ned nyeste bios. http://www.abit.com.tw/page/en/product_sea...duct_search.php Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hvordan kan jeg flashe når jeg ikke har prossesor som funker i hovedkortet? Jeg får jo ikke opp noe på skjermen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå