AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hei.. er det noen som vet hva dette er? Har et hvitt sår i munnen som ligner på after, men hva er det på tungen?!? Noen som vet? Anonymous poster hash: 058f4...e64 1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Kan ikke se noe bilde, men hvitt kan fks. være en eller annen form for infeksjon. På tungen kan det være sopp. MEN: Jeg kan ikke se bildet og jeg er ingen lege. Kan være maling for alt jeg vet. Oppsøk legen og finn ut av det. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Gå til legen hvis det ikke forsvinner innen ett par uker eller hvis du samtidig har hatt langvarige mageproblemer/avførlingsproblemer. Du kan forøvrig søke opp følgende på google og se om noe ligner: - Aphthous ulcer eller aphtous stomatitis - Leukoplakia - Oral candidiasis Hvis det er lengre bak i munnen: - Tonsillitis - Pharyngitis PS: du har ikke lagt ved bilde, så umulig for meg å si noe mer konkret Endret 26. januar 2015 av eldavid 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei.. er det noen som vet hva dette er? Har et hvitt sår i munnen som ligner på after, men hva er det på tungen?!? Noen som vet? Anonymous poster hash: 058f4...e64 Vanligvis er hvite sår i munnen "ulcer" husker ikke hva de heter på Norsk, de er ufarlige, men svir mye, de forsvinner etter en uke eller så. De finnes sånne pinner som heter "Oralmedic" som du stikker på dem, svir noe jævlig, men det funker. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Har det hver mnd selv, dette fikser biffen. Dvs skylle 3-4 ganger pr dag , forsvinner som regel etter par dager da. http://www.apotek1.no/wcsstore/ApoProductMaster/media/profil/b8c2d0cb-6312-427e-9ae4-d8bc0e8326b0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå