Gå til innhold

En bug i "Virtual Pro" karriere

h4nseN

Anbefalte innlegg

Ja, så overskriften sier bare en liten ting av hva som har skjedd.

Det som hadde skjedd var at når jeg gikk innpå min fil (hadde ikke spilt på noen uker), så gikk jeg innpå bragdene og der stod det at jeg ikke hadde fullført noen bragder, noe som da er umulig ettersom jeg har nettopp begynt min 4. sesong.

Så jeg spilte en kamp, og mens jeg spilte den, haglet det inn med bragder fullført. Så når jeg hadde spilt ferdig kampen stod det at jeg var i 99 rating og jeg hadde en god del merker. For eksempel så hadde jeg 109 i dribling og ang. posisjon.

Jeg har en tanke om at bragdene kan ha blitt "reset", men kom tilbake når jeg spilte den ene kampen.

Er det noen andre som har møtt på denne forbløffende buggen, eller bare meg?

EDIT: Bildet

post-270474-0-18251700-1422114346_thumb.jpg

Endret av Navi#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har, og det ødela saven min. Da noen av ferdighetene har en øvrig grense. Når de passerer denne så starter de på 0 igjen. Så min spiss endte opp med 99 på det meste bortsett fra skudd bla. som tok det ett hakk lengre og endte vel opp på rundt 110-120 en plass før jeg endte med 0 i skuddferdigheter. Ganske tafatt å være spiss med ekstremt lavt på skudd...

Edit: Regner med det er Fifa du snakker om?

kKG6o83.jpg

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Jeg har, og det ødela saven min. Da noen av ferdighetene har en øvrig grense. Når de passerer denne så starter de på 0 igjen. Så min spiss endte opp med 99 på det meste bortsett fra skudd bla. som tok det ett hakk lengre og endte vel opp på rundt 110-120 en plass før jeg endte med 0 i skuddferdigheter. Ganske tafatt å være spiss med ekstremt lavt på skudd...

Edit: Regner med det er Fifa du snakker om?

kKG6o83.jpg

Men hos meg har jeg over 99, den har ikke gått ned til 0 også gått opp.

Ja, jeg snakker om FIFA. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...