manofmoen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hei. Kjøpte ein brukt 2000 Ford Focus DAW i desember. Har eit problem med bremsa. Eg var på veg til butikken, og varsellampane for ABS og antispinn lyste. Eg stoppa bilen, starta opp eit par gonger, og like brått som det kom, forsvann lysa. Når eg skulle tilbake frå butikken, lyste dei att. Men no lyste og varsellys for tokrets brems. Når lysa lyste, kunne eg bekrefte at både abs og antispinn var ute. Når dei forsvann den lille stunda, fungerte alt. Nokon som har ein ide til kva dette kan vere? Desperat situasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Få lest ut feilkoder, så er det lettere å finne ut hvor man bør starte. Det kan være så mye: sensorfeil, dårlig kontakt i en kontakt, feil på ABS-enhet, feil på styreenhet m.m. Lenke til kommentar
manofmoen Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Skal få lest av dette, men ingen verkstad som held oppe i dag. Nokon private i Vennesla med feilkodelesar her inne? Endret 24. januar 2015 av manofmoen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Vanligvis er det en ABS-sensor eller hastighetssensor. Men du må uansett lese av koder for å se hvilken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå