Horge Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Trenger en 4-pin molex som har 90 graders vinkel, altså noe slikt: Har funnet en nettsjappe som selger kabelen (åpenbart der jeg rappet bildet), men har noen sett noe tilsvarende i norske butikker? Jeg har lett litt hos de store norske butikkene, men de er jo så inkonsekvente på navnebruken, at det blir tilnærmet umulig å søke. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Tror ikke det er så enkelt å finne, enklere å søke på kina butikker f.eks dx.com eller miniinthebox.com Molex 5.25 Male/Molex 5.25 Female 90 degree Int DC. Power Extension Cable- 9inchKan vel kanskje fungere? Men utrolig dyrt. Lenke til kommentar
jpg Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er i grunn svært enkelt å få tak i om du bare lager kabelen selv. Noe som i seg selv er ganske lett. Har et lastebil lass med forskjellige varianter av vinklede molex kontakter. Samme har jeg med SATA, ATX etc... Jeg bestillte herfra for 3 år siden, ser de fortsatt har (relativt) stort utvalg, selv om jeg i farten ikke fant i svart.http://www.aquatuning.no/modding/connector/ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Nærmeste jeg finner er denne: http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kabler-og-adaptere/Str%C3%B8m---intern/Molex-4-pin/Str%C3%B8mkabel-MOLEX-1-4-splitt-drevkabel-1-til-4-drevkabel-MOLEX-116177-p0000048933.aspx Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 deal.no har mye restekabler. Men tror ikke de har gratis frakt. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Takk for løsningsforslag. Mistenker nesten at selvbygger-varianten er det enkleste, da får man jo også helt korrekt lengde på kabelen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå