Mushaboom Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hadde tenkt å bygge min egen pc om en stund, så: Hvordan er det med BIOS og slikt? Er det en helt "automatisk" seanse der man ikke gjør noe annet enn å trykke "next" osv, eller er det avanserte greier som krever en god del kunskap om data? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Biosen er ikke noe problematisk, alt ved den står i manualen til hovedkortet ditt. Å bygge pc for første gang være litt vanskelig, HVIS du ikke tar deg god tid, better to be safe than sorry. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 takk takk, har lenge hvert litt i tvil om jeg burde bygge maskinen sjøl, men man sparer jo 700kr, i hvertfall der jeg skal kjøpe masinen, ser jo ikke så altfor vanskelig ut da.. men en ting: kjølepasta til cpu'en (se her: http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index5.html ) hvordan kan jeg vite om min fremtidige kjøleribbe har "innebygget" kjølepasta?? For det er vel på kjøleribben det evt. sitter? Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg ville uansett ikke ha brukt den medfølgende kjøepastaen. Man vil oppleve betydelig forskjell ved å kjøpe en annen pasta. Det er ikke spesielt dyrt, under en hundrelapp. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 ok da gjør jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå