D1OS Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hei, folkens. Jeg er en gutt som har planer om å starte med styrketrening for fult. Grunnen er simpel: Jeg har alltid vært den minste og svakeste, og det vil jeg endre på nå. For 2 år siden starta jeg på et 3 måneders program som jeg klarte å fullføre (men ikke fortsette etter det), så jeg har bittelitt erfaring med styrketrening. Jeg er 1.73 høy og veier 66 kg. Mitt problem er at magen min er "stor", mens resten av kroppen er relativt tynn (tynne over- og underarmer primært). Jeg starter på høyere utdanning nå etter sommeren, så mitt spm er om det er håp for at det kan skje en tydelig forandring i løpet av disse neste seks månedene fram til skolestart? Jeg har selvsagt planer om å fortsette, men det at jeg starter på ny skole er et stort mål på veien mot en kropp som jeg er fornøyd med. Er det håp for meg? Sleng gjerne med noen tips hvis dere har noe å komme med ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 6 måneder er god tid til å forandring. Anbefaler at du leser deg litt opp på kosthold, og finnet et program som passer de øvelsene du kan gjøre og hvor mye du vil trene. Selv kjører jeg et 12 ukers program nå, og trener styrke 4/5 dager i uka, og cardio 3/4 dager i uka. På bodybuilding.com er det mange programmer. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Alt er nok avhengig av huet ditt og tiden du har. Du kan jo la deg inspirere av "furiouspete" på youtube. Han slet med ting og var meget tynn til han startet å trene skikkelig. Men ikke gjør det navnet ditt antyder, da er du bare dum. Lenke til kommentar
D1OS Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det er definitivt noe jeg skal sjekke ut. Takk for tips! "Juicer", mener du? Det er fordi jeg har vært en juicer før, en som lager juice altså Alt er nok avhengig av huet ditt og tiden du har. Du kan jo la deg inspirere av "furiouspete" på youtube. Han slet med ting og var meget tynn til han startet å trene skikkelig. Men ikke gjør det navnet ditt antyder, da er du bare dum. Endret 24. januar 2015 av Juicer Lenke til kommentar
D1OS Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Takk for tips og noen betryggende ord! Hvor lenge har su holdt på? 6 måneder er god tid til å forandring. Anbefaler at du leser deg litt opp på kosthold, og finnet et program som passer de øvelsene du kan gjøre og hvor mye du vil trene. Selv kjører jeg et 12 ukers program nå, og trener styrke 4/5 dager i uka, og cardio 3/4 dager i uka. På bodybuilding.com er det mange programmer. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja. Du kan legge på deg opp mot 10kg på et halvt år. 1. Finn fram treningsprogrammet stronglifts 5x5 2. Kjør programmet 3 ganger i uken, følg progresjon og deload. 3. Spis 3000kcal per dag. 4. Sov 6 timer hver natt. Gjentar du dette hver uke i et halvt år kan jeg garantere resultater. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 6 timer søvn hver natt høres lite ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå