Myst Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Og håper du har tittet innom sidene jeg har linket til. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ingen fortjener å bli offer for folke-sykdommen depresjon, Når det er sagt håper jeg at ting vil bedre seg for deg. Heier på deg! Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Og håper du har tittet innom sidene jeg har linket til. Vært medlem på begge nettsidene du nevner Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Tror du burde søke etter psykolog framfor venner... Anonymous poster hash: 4c77a...bdf 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Jeg har nylig bestemt at jeg skal flytte til Oslo i sommer. Så hvis du da vil møtes enten i Oslo eller Hamar eller et sted i mellom, er jeg åpen for det. For dere som er i nærheten av Bergen og kan tenke seg å møtes: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1647931&do=findComment&comment=22278011 Endret 29. mars 2015 av Zarac Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Du skal vite at du ikke er alene. Selv er jeg noen år yngre enn deg, men tilbringer mange dager sittende alene i sofaen, ser på TV, lager mat, koser meg i mitt eget selskap...Ja, rett og slett styrer dagene selv, og jeg liker det. Til høsten skal jeg studere, og da blir livet mitt nesten snudd helt opp ned. Ser frem til da:) Anonymous poster hash: 015cf...def Anonymous poster hash: 015cf...def Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Tror du burde søke etter psykolog framfor venner... Anonymous poster hash: 4c77a...bdf Hvorfor skal alle trekke psykolog-kortet når det er snakk om å slite litt sosialt? En psykolog kan ikke gi deg venner. Jeg har kastet bort nok tid og penger på psykologer. Problemet ligger hos meg, det er jeg som må gjøre noe med det. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Virker ikke som om du var så interessert i venner heller da slumdog. Lenke til kommentar
JonMelonStasjon Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Isj. Jeg har sympati med alle som føler seg ensomme — det er ikke noen god følelse. Jeg vet ikke hvordan du har det inni deg og hvor tungt det er å gjøre noe, men når jeg gikk igjennom en krise i ekteskapet for to år siden, begynte jeg å trene mye mer, tok aktivt kontakt med folk og turte å åpne meg og vise hvem jeg var. Siden den gang har jeg fått flere gode venner i lokalmiljøet (er innflytter) og står mye sterkere nå enn det jeg gjorde for 2 år siden, og enda godt er det, for nå har jeg nettopp mistet den fine familien min. Kona vil ikke mer og jeg har ingen ting jeg kan gjøre annet enn å samarbeide med å avvikle forholdet vårt. Hadde jeg ikke hatt noen andre nå, så vet jeg ikke hva jeg ville ha gjort, så jeg er utrolig glad for at jeg har klart å etablere meg såpass. Så begynn å trene, syng i kor, begynn med noe frivillig arbeid... kom deg ut og møt mennesker! Det funker! Og en psykolog kan være veldig god til å hjelpe deg med perspektiver på ting og gi deg teknikker for å jobbe med deg selv. Det er en god investering i deg selv. Jeg er veldig glad for at jeg går til psykolog og jeg får det stadig bedre med meg selv. Håper du klarer å komme deg ut av det! Lykke til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå