Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deprimert og usosial jente i Hedmark. Noen som vil finne på noe?

Anbefalte innlegg

HALLO

Jeg har et veldig lite nettverk, kun noen få venner. Og etter å ha "sjekket ut" av nok et forhold jeg greide å ødelegge har ting bare endret seg til det verre.

Ikke alltid like enkelt dette med å skulle skaffe seg nye venner i voksen alder. Om det er meg det er noe galt med(trolig), eller om folk flest bare er mettet på nye bekjentskaper er jeg litt usikker på

men,

er det noen i nærheten av meg som kunne tenke seg å kanskje finne på noe i helgen? Samme hvem, egentlig.

Værsåsnill

Endret av slumdog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner. Da blir det seriemaraton, øl og ligge på sofaen i trusa alene denne helgen også

Sikkert en del gutter som har kunnet tenkt seg å dele den sofaen med deg kan jeg tenke meg.

Jeg hadde selv litt problemer med den sosiale biten en gang i tiden da jeg er perfeksjonist , ting ble langt bedre når jeg begynte å gi litt mer faen i å være 100% seriøs og begynte rett og slett å prate litt med de jeg ble kjent med og stiftet vennskap på en grei og avslappet måte.

Det er mange greie gutter her inne på diskusjon.no og sikkert mange single (er gift og lykkelig selv) og du kan sikkert finne hva du er ute etter. Kan følge med i tråden og gi deg noen tips angående eventuelle kandidater.

Det vil også være trolig enklere om du legger ut litt mer informasjon om deg selv og hva du liker og hvordan du ser ut.

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som OP er ute etter dating eller kjæreste. Virker som om hun kun vil ha noen flere venner å finne på ting sammen med, eller har jeg lest førstepost helt feil?

Vanskelig å si for meg i alle fall, har på følelsen at hun ønsker nye venner men også kanskje en kjæreste å dele den sofaen med.

Lenke til kommentar

Min bedre halvdel sliter med det samme som deg tydeligvis. Jeg finnes ikke sjenert, så går som regel bare bort til folk og føler meg som hjemme.

Men alle er ikke slik.

Jeg har massevis av gode venner over store deler av Norge grunnet aktivitet på et annet forum. Skjønner du hovedsaklig tenker på venner og folk i nærheten, men kunne jo vært en start? :)

Min innboks er alltid åpen.

Lenke til kommentar

Min bedre halvdel sliter med det samme som deg tydeligvis. Jeg finnes ikke sjenert, så går som regel bare bort til folk og føler meg som hjemme.

Men alle er ikke slik.

Jeg har massevis av gode venner over store deler av Norge grunnet aktivitet på et annet forum. Skjønner du hovedsaklig tenker på venner og folk i nærheten, men kunne jo vært en start? :)

Min innboks er alltid åpen.

Kan det til tider være vanskelig for deg at kjæresten din er slik?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...