slumdog Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) HALLO Jeg har et veldig lite nettverk, kun noen få venner. Og etter å ha "sjekket ut" av nok et forhold jeg greide å ødelegge har ting bare endret seg til det verre. Ikke alltid like enkelt dette med å skulle skaffe seg nye venner i voksen alder. Om det er meg det er noe galt med(trolig), eller om folk flest bare er mettet på nye bekjentskaper er jeg litt usikker på men, er det noen i nærheten av meg som kunne tenke seg å kanskje finne på noe i helgen? Samme hvem, egentlig. Værsåsnill Endret 24. januar 2015 av slumdog Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Har du ingen sosiale aktiviteter du kan bli kjent med folk gjennom?Ellers vil jeg anbefale denne tråden om du vil bli kjent med folk gjennom diskusjon.no:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hedmark er ganske stort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Du kjem sikkert lengre med litt meir informasjon om alder, lokasjon (by) og evt. interesser. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Diskusjon.no er sikkert et greit sted å be om hjelp, men tror du får flere henvendelser hvis du oppretter profil på http://aktivitetsvenner.no http://Sidetmedord.no har også eget forum som heter "Finn venner" og kan være til hjelp. Veldig kjedelig å være deprimert og alene, håper du finner noen. 6 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det jeg anbefaler om du er student er å sjekke ut hvilke klubber det er på skolen. Ellers kanskje se om du finner en fritidsaktivitet som sport, politikk, samlingskvelder etc.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvis du nevner alderen din og interesser så er det sikkert lettere for noen som vurderer å ta kontakt med deg Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg er ikke student. Er i slutten av tyveårene og bosatt i nærheten av hamar. Hvem skal ut i kveld? Noen jeg kan henge meg på? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Skal ut på andre siden av mjøsa Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg skjønner. Da blir det seriemaraton, øl og ligge på sofaen i trusa alene denne helgen også 3 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Vurdert chattesider, eller de mer profesjonelle datesidene? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg skjønner. Da blir det seriemaraton, øl og ligge på sofaen i trusa alene denne helgen også Sikkert en del gutter som har kunnet tenkt seg å dele den sofaen med deg kan jeg tenke meg. Jeg hadde selv litt problemer med den sosiale biten en gang i tiden da jeg er perfeksjonist , ting ble langt bedre når jeg begynte å gi litt mer faen i å være 100% seriøs og begynte rett og slett å prate litt med de jeg ble kjent med og stiftet vennskap på en grei og avslappet måte. Det er mange greie gutter her inne på diskusjon.no og sikkert mange single (er gift og lykkelig selv) og du kan sikkert finne hva du er ute etter. Kan følge med i tråden og gi deg noen tips angående eventuelle kandidater. Det vil også være trolig enklere om du legger ut litt mer informasjon om deg selv og hva du liker og hvordan du ser ut. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det ser ikke ut som OP er ute etter dating eller kjæreste. Virker som om hun kun vil ha noen flere venner å finne på ting sammen med, eller har jeg lest førstepost helt feil? Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Vennskap ja. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det ser ikke ut som OP er ute etter dating eller kjæreste. Virker som om hun kun vil ha noen flere venner å finne på ting sammen med, eller har jeg lest førstepost helt feil? Vanskelig å si for meg i alle fall, har på følelsen at hun ønsker nye venner men også kanskje en kjæreste å dele den sofaen med. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Min bedre halvdel sliter med det samme som deg tydeligvis. Jeg finnes ikke sjenert, så går som regel bare bort til folk og føler meg som hjemme. Men alle er ikke slik. Jeg har massevis av gode venner over store deler av Norge grunnet aktivitet på et annet forum. Skjønner du hovedsaklig tenker på venner og folk i nærheten, men kunne jo vært en start? Min innboks er alltid åpen. Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 24. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2015 Min bedre halvdel sliter med det samme som deg tydeligvis. Jeg finnes ikke sjenert, så går som regel bare bort til folk og føler meg som hjemme. Men alle er ikke slik. Jeg har massevis av gode venner over store deler av Norge grunnet aktivitet på et annet forum. Skjønner du hovedsaklig tenker på venner og folk i nærheten, men kunne jo vært en start? Min innboks er alltid åpen. Kan det til tider være vanskelig for deg at kjæresten din er slik? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg har familie i Hamar og synes at det er en trivelig by. Men jeg er i Bergen, så det er ikke aktuelt å dra dit nå. Jeg får heller revurdere det i sommer, når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
slumdog Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Ja, kom gjerne på besøk til min lille stue. Da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Du kom ikke med noen interesser når jeg spurte sist oppe der, er mye forskjellig å gjøre rundt om i Hamardistriktet, å det er en mulighet å treffe likesinnede mens du gjør en aktivitet du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå