€uropa Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Dette er en åpen invitasjon til alle forumbrukere som befinner seg i Bergen eller i nærheten. Jeg synes det kunne være artig å møte noen fra forumet for å bli kjent og ha det artig. Jeg er en mann som snart fyller 22 år. Jeg er født i Oslo og har tidligere bodd i Akershus og Østfold. Jeg er i Bergen for å studere og blir ferdig med min bachelorgrad i økonomi og administrasjon dette semesteret. Tida mi bruker jeg på å forsøke å ta flere studiepoeng enn normert, på styrketrening, på et styreverv i et ungdomsparti og på diskusjon.no. Jeg har også en jobb, men jobber ikke så mye utenom feriene. Jeg er nylig kommet tilbake fra et utvekslingsopphold i Tyskland. Jeg har møtt andre forumbrukere tidligere. Da har vi spist, spilt spill og/eller drukket øl. Jeg er kanskje ikke den rette til å bedømme det, men jeg tror at jeg blir oppfattet som en grei kar. Jeg har i alle fall hatt det hyggelig på tidligere møter. Så hvis noen har lyst til å treffes i Bergen og gjøre noe trivelig som ikke koster mye penger, er det bare å si ifra. 1 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hadde vært artig med noe lignende i Oslo. syssler ikke med så mye annet enn akvariet mitt om dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Godt insj, Zarac! Synd det er i Bergen, er så stress å komme seg dit for en liten fest. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Holder til i Bergen. Følger denne tråden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det bor en god del forumfolk i Bergen. Å lure dem ut av hulene sine er sikkert ikke lett. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Velter meg kanskje innom. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Høres koselig ut, jeg blir lett med. Men blir ikke dette rett og slett et forumtreff? Drar kanskje mer folk med den tittelen enn den som er nå, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Godt insj, Zarac! Synd det er i Bergen, er så stress å komme seg dit for en liten fest. Vel, du kan si ifra hvis du befinner deg i området ved en annen anledning. Høres koselig ut, jeg blir lett med. Men blir ikke dette rett og slett et forumtreff? Drar kanskje mer folk med den tittelen enn den som er nå, ikke vet jeg. Jeg har prøvd å arrangere forumtreff i samarbeid med andre tidligere. Det har ikke vært så vellykket å få flere personer til å stille opp. Jeg har ingenting imot å møtes som en gjeng forumbrukere hvis det er interesse for det. Tanken bak denne tråden var bare å gjøre meg tilgjengelig, enten for et fullt forumtreff eller bare for noe litt mer spontant på tomannshånd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Vel, du kan si ifra hvis du befinner deg i området ved en annen anledning.For all del, jeg har reist til Bergen før for forumfest Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kan stille opp på forum treff om eg ikkje jobber. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Sitronsaft og jeg møttes i går. Vi spiste på Inside ved fløybanen og gikk etterpå til en pub som heter Hektors hybel. Vi var enige om at det hadde vært artig å gå ut igjen og få med noen flere brukere på et skikkelig forumtreff. Så dere skal ikke se bort fra at dere hører noe mer om det etter hvert. Jeg kan forresten bekrefte at Sitronsaft ikke er så gul som brukernavnet hans antyder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hadde han blå rustning og hvite vinger da, som avataren hans tilsier? Eller er det også en eneste stor løgn? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Nei, han hadde ikke det heller. Men selv er jeg ikke så sint og kanskje ikke så rød i trynet, så det må jeg vel bare godta. Endret 9. februar 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg kan også bekrefte at Zarac ikke er så rød som på bildet. Vi aksepterte at vi begge hadde møttes på falske premisser, og beveget oss videre med livene våre Som Zarac nevner hadde det vært kjekt om flere joinet, er mye fine folk i Bergen (håper jeg), så er på tide at folk kommer ut av revehiene sine, til tross for været. Hectors er en bra plass å møtes, er studentpils (36kr) hver dag (42 vanlig tror jeg). Tror hovedproblemet er at det er så høy terskel for å arrangere noe/bli med. Folk er nødt å bare ta ting litt på sparket og bli med når noe skjer, tror jeg. Kanskje vi skulle hatt en slags løpende tråd hvor folk bare spurte litt sånn skamløst om noen vil bli med ut en kveld. (Kanskje denne tråden?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Hvorfor ikke? Dersom det blir en del folk med, så kan jeg gjerne være med. Bor i Bergen, så dersom det blir noe "møte" med folk, så er det bare å skrive i tråden. Endret 9. februar 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Holder til på Haakonsvern, er lett med på en pils engang når jeg har perm/fri Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Om det skjer på Østlandsområdet så er jeg med! Gøy å bli kjent med nye folk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg kommer som nevnt fra Østlandet, så jeg er åpen for å møte folk der også når jeg er hjemme i sommer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Det er lenge siden det har vært noen aktivitet her. Jeg er sikkert ikke den eneste som graver meg ned under bøkene for tida, men kanskje det likevel er mulig å finne et par ledige timer en gang snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå