Kurt Lekanger Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Svar riktig på tre spørsmål for å bli med i trekningen om trådløse høyttalere fra Creative.KONKURRANSE: Vinn et par kraftige høyttalere til PC-en din Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Fin Premie. (Kansje jeg vinner denne gangen...) Begrepet "silkedekket diskantelement" har jeg ikke hørt før, og jeg tror heller ikke det finnes. Diskanten i T50 er en såkalt soft dome. De som oftest laget av impregnert silke. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg satte inn 2 bassrefleksporter i en tom kasse men får ikke noe bass jeg...... 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg satte inn 2 bassrefleksporter i en tom kasse men får ikke noe bass jeg...... Har du prøvd å sette 2 strikkepinner direkte inn i stikkontakten? Har hørt det skal hjelpe for å få frem de litt lavere frekvensene. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg satte inn 2 bassrefleksporter i en tom kasse men får ikke noe bass jeg...... Hehe. "Dypere og kraftigere bass med bassrefleksporter" ... men fremdeles tilnærmet ikke-eksisterende Man har ikke slike høyttalere for å få god lyd for å si det sånn Lenke til kommentar
Jckf Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hadde vært kjekt å vinne. Mine 7 år gamle GigaWorks T40 tok kvelden for et par dager siden :'( Lenke til kommentar
mkaut Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Angående sp. 4: deres egen artikkel om opprettelsen av tek.no (http://www.tek.no/artikler/her_er_vaar_nye_teknologiportal/52465) nevner følgende fire sider: "Akam.no, Amobil.no, Gamer.no og Hardware.no" .. som betyr at alle alternativene er feil? Lenke til kommentar
Jckf Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Angående sp. 4: deres egen artikkel om opprettelsen av tek.no (http://www.tek.no/artikler/her_er_vaar_nye_teknologiportal/52465) nevner følgende fire sider: "Akam.no, Amobil.no, Gamer.no og Hardware.no" .. som betyr at alle alternativene er feil?2008 er vel ikke "for en tid tilbake". Spørsmålet handler om noe som har skjedd nylig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg